محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
بازیسیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز بازی The Talos Principle 2 برای PC مشخص شد + سیستم پیشنهادی

بازی The Talos Principle 2 در نوامبر ۲۰۲۳ بالاخره برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر می‌شه، و الان می‌تونید دموی این بازی رو از استیم تجربه کنید. با فاصله‌ای کم تا عرضه‌ این بازی، سرانجام تعدادی جزئیات فنی هم توسط استودیو بازی‌سازی «کروتیم» (Croteam) منتشر شده. در ادامه مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی The Talos Principle 2 برای نسخه‌ی کامپیوتر رو خواهید دید. تا انتها با بنچفا همراه باشید.


توی مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی The Talos Principle 2، رزولوشن یا تعداد فریم مورد انتظار مشخص نشده. اگر می‌خواید با تنظیمات بالا بازی کنید، به یه کارت گرافیک‌ مثل RTX 3070 با بیشتر از ۸ گیگابایت VRAM و یک پردازنده با ۶ تا ۸ هسته نیاز دارید. این مشخصات اسم مشخصی از پردازنده‌ها رو نمیارن و شامل بازه زیادی از پردازنده‌های موجود میشه.

اما اگر به تنظیمات پایین‌تر هم راضی هستید، می‌تونید با یه گرافیک‌کارت مثل GTX 970 به کارتون ادامه بدید. علاوه بر اون، برای نصب بازی به مجموعاً ۱۰۰ گیگابایت فضای آزاد نیاز دارید، که مقدار زیادی نسبت به بازی اوله که تنها ۵ گیگابایت حجم داشت. توسعه‌دهندگان هم پیشنهاد می‌کنن بازی رو روی یه SSD نصب کنید. و در آخر، این بازی گرافیک‌های بکپارچه Intel رو پشتیبانی نمی‌کنه.

سیستم مورد نیاز بازی The Talos Principle 2

حداقل سیستم مورد نیاز بازی The Talos Principle 2

بریم باهم جدول مشخصات سیستم مورد نیاز بازی The Talos Principle 2 رو ببینیم.

پردازندهIntel Core i5-6600K / AMD Ryzen 5 3550H
کارت گرافیکGeForce GTX 1050 Ti / Radeon RX 570
رم۸ گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای بازی The Talos Principle 2

اگه قصد بازی کردن با کیفیت و تنظیمات بالا رو داشته باشید، می‌دونید که به سخت افزار قدرتمندتری نیاز دارید. در ادامه لیست مشخصات سیستم برای بازی The Talos Principle 2 رو می‌بنیید.

پردازندهIntel Core i7-10700 / AMD Ryzen 7 2700X
کارت گرافیکGeForce RTX 2080 / Radeon RX 6600 XT
رم۱۲ گیگابایت

دموی بازی The Talos Principle 2

برای درک بهتر از نحوه‌ی بازی، می‌تونید دموی بازی رو از Steam روی کامپیوتر دانلود کنید. حجمش تقریباً ۲۵ گیگابایته.

تاریخ انتشار بازی The Talos Principle 2

بازی The Talos Principle 2 در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۲۳ برای کامپیوتر، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سریز ایکس منتشر می‌شه.

The Talos Principle 2 سیستم پیشنهادی

می‌تونم بازی The Talos Principle 2 رو اجرا کنم؟

تا زمانی که حداقل یک کارت گرافیک AMD Radeon RX 470 داشته باشید، می‌تونید بازی The Talos Principle 2 رو اجرا کنید. علاوه بر اون، استفاده از یک کارت گرافیک AMD Radeon RX 6800 برای اجرای بازی با تنظیمات بالا توصیه می‌شه. حداقل برای اجرای بازی The Talos Principle 2 یک پردازنده Intel Core i5-1300F لازمه. از نظر حجم فایل بازی، حداقل ۸۰ گیگابایت فضای دیسک آزاد نیازه. حداقل مقدار حافظه رم مورد نیاز برای بازی The Talos Principle 2 هشت گیگابایته. اگر امکان داره، اطمینان حاصل کنید که حداقل ۱۶ گیگابایت رم داشته باشید تا بازی The Talos Principle 2 رو با عملکرد بهتری اجرا کنید.

بازی The Talos Principle 2 روی کامپیوتر با ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی (نسخه ۲۰۰۴ یا جدیدتر) و بالاتر اجرا می‌شه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×