محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی هااخبار تکنولوژیاخبار سخت افزار

AMD با استودیو ۱۱ بیت همکاری خواهد کرد؛ پشتیبانی FSR 3 در بازی‌های آتی

روز گذشته، AMD همکاری جدیدی رو با توسعه‌دهنده و ناشر بازی لهستانی ۱۱ بیت اعلام کرد. AMD به‌عنوان شریک فناوری این استودیو عمل خواهد کرد و پشتیبانی توسعه و یا نشر تمام بازی‌های آتی توسط ۱۱ بیت مثل Frostpunk 2 ،The Alters ،The Invincible ،The Thaumaturge ،Codename Project 8 و بازی‌های دیگه‌ای که هنوز معرفی نشدن رو فراهم خواهد کرد. نتیجه این همکاری روی انواع دستگاه‌هایی که از فناوری AMD پشتیبانی می‌کنن، شامل کامپیوترهای دسکتاپ، لپ‌تاپ‌ها و کنسول‌ها، کار خواهد کرد. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


سدریک کلومب (Cedrick Collomb)، معاون مدیرعامل توسعه نرم‌افزاری در AMD، در بیانیه‌ای گفت:

استودیو ۱۱ بیت یک توسعه‌دهنده جهانی با تاریخچه‌ای قوی از انتشار بازی‌های هیجان‌انگیز و نوآورانه‌ست که سطح فناوری این حوزه رو گام به گام به جلو می‌برن. ما خوشحالیم که با اونها در تولید نسل بعدی بازی‌هاشون همکاری می‌کنیم و این قطعاً منجر به شاد شدن کاربران هم میشه و همچنین اطمینان می‌یابیم که این بازی‌های جدید تجربه شگفت‌انگیزی رو به ارمغان بیارن.

نسخه جدید FSR معرفی شد

سیمون یابلونسکی (Szymon Jabłoński)، مدیر فناوری در استودیو ۱۱ بیت، افزود:

همیشه نیاز به پیشرفت فناوری بازی‌ها وجود داره تا هر نسل بازی ویدیویی تصاویر شگفت‌انگیزی رو به گیمرها ارائه بدن. برای مهندسانی که روی فناوری کار می‌کنن، چالش هیجان‌انگیزیه و برای رویارویی با این چالش ما با AMD به همکاری می‌کنیم. بازی‌های ما منحصر به فرد هستن و دارای زوایای مختلفی میشن. با همکاری AMD می‌تونیم برخی از فناوری‌های شگفت‌انگیز اونها مانند AMD FidelityFX Super Resolution 3 (FSR 3) رو در آخرین بازی‌هامون اضافه و اونها رو بهینه‌سازی کنیم تا عملکرد و وضوح تصویر در پردازنده‌های AMD Ryzen و کارت‌های گرافیک AMD Radeon به حداکثر برسه.

عضو هیئت مدیره ۱۱ بیت استودیو، پاول فلدمن (Pawel Feldman)، گفت:

۱۱ بیت به‌عنوان یک توسعه‌دهنده و ناشر در حال پیشرفته و همکاری با یک شرکت فناوری جهانی باعث ادامه این پیشرفت میشه. برای ما، گیم‌پلی بسیار مهمه، اما فناوری‌ و پشتیبانی‌ها هم به همون اندازه مهمه و حالا با این تصمیم و همکاری با این غول فناوری ما برای سال‌های آینده یک شریک فوق‌العاده داریم.

بازی The Invincible

بازی The Invincible

اولین بازی که از نتیجه این همکاری منتشر می‌شه، بازی ماجراجویی تک‌نفره The Invincibleـه که توسط Starward Industries توسعه یافته. به این مناسبت، AMD ویدیوی گیم‌پلی ۸K رو که روی یک پردازنده AMD Ryzen 7800X3D و یک کارت گرافیک AMD Radeon RX 7900 XTX ضبط شده، منتشر کرده.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی The Invincible

در ادامه مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی The Invincible رو می‌بینید:

سیستم‌عامل: ویندوز ۱۰ (۶۴ بیتی)
پردازنده: Ryzen 5 3600 (شش هسته با ۳.۵ گیگاهرتز) یا Intel i5-10400F (شش هسته با ۲.۹ گیگاهرتز)
رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: AMD Radeon 6500XT (۴ گیگابایت) یا Nvidia GTX 1660 (۴ گیگابایت)/۱۰۶۰ (۶ گیگابایت)
DirectX: نسخه ۱۲
فضای ذخیره‌سازی: ۴۰ گیگابایت فضای قابل دسترس

سیستم پیشنهادی برای بازی The Invincible

سیستم‌عامل: ویندوز ۱۰ (۶۴ بیتی)
پردازنده: Ryzen 5 3600 (شش هسته با ۳.۵ گیگاهرتز) یا Intel i5-10400F (شش هسته با ۲.۹ گیگاهرتز)
حافظه: ۱۶ گیگابایت رم
کارت گرافیک: AMD Radeon 6600XT (۸ گیگابایت) یا Nvidia GTX 1660 Ti (۶ گیگابایت)
DirectX: نسخه ۱۲
فضای ذخیره‌سازی: ۴۰ گیگابایت فضای قابل دسترس
توضیحات اضافی: بهتره برای اجرای این بازی از SSD استفاده کنید. نرخ فریم ممکنه در صحنه‌های گرافیکی تغییرات داشته باشه. پشتیبانی از صفحه‌عریض هنوز اضافه نشده و این ویژگی به عنوان یک مزیت در به‌زودی اضافه خواهد شد.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×