اخباراخبار سخت افزار

پردازنده Intel Core i9-14900KS با ۶.۲ سرعت گیگاهرتز با حافظه DDR4 مشاهده شد

اینتل در حال آماده سازی یک نسخه KS Special Edition از پردازنده دسکتاپ پرچمدار خود با نام ۱۴۹۰۰Kـه که انتظار داریم به‌زودی به‌صورت جهانی عرضه بشه. این تراشه‌ها مدل‌هایی هستن که برای رسیدن به بهترین سرعت‌ کلاک طراحی شدن و در درجه اول علاقه‌مندان و اورکلاکرها رو هدف قرار می‌دن. تا آخر این خبر درباره پردازنده ntel Core i9-14900KS با بنچفا همراه باشید.


مدل‌های KS با افزایش TDP از ۱۲۵ وات به ۱۵۰ وات عرضه می‌شن. ظاهراً اولین لیست از چنین CPU نسل چهاردهمی اخیراً کشف شده.

پردازنده Intel Core i9-14900KS با ۶.۲ سرعت گیگاهرتز

به نظر می‌رسه که یکی از فروشگاه‌های خرده‌فروش که تصویر اون رو می‌بینید فقط CPU جدید رو بدون این که اینتل حرفی از اونها بزنه فهرست کرده. این واقعیت که پردازنده ۱۴۹۰۰KS با حافظه DDR4-3200 جفت شده و هیچ یک از سیستم‌ها دارای کارت گرافیک نیستن، باعث ایجاد نگرانی میشه. این‌ها سیستم‌های گیمینگ نیستن، بلکه ماشین‌های تجاری‌محور هستن و به استثنای CPU، هیچ‌یک از اونها رو نمی‌تونیم بالارده  در نظر بگیریم.

«بررسی پردازنده Core i9 14900K» رو می‌تونید در بنچفا بخونید.

پردازنده Intel Core i9-14900KS با 6.2 سرعت گیگاهرتز

اما فقط با فرض اینکه این لیست بر اساس داده‌های واقعیه، این امر «تأیید» می کنه که پردازنده i9-14900KS واقعا یک CPU با سرعت  6.2 گیگاهرتزه. تعداد هسته‌های این پردازنده مرکزی ذکر نشده، اما اگه این قسمت پیکربندی متفاوتی با پردازنده i9-14900K داشته باشه، تعجب‌آور خواهد بود.

اگر هر یک از مخاطبین بنچفا فرصت خرید این پردازنده رو داشته باشن، خوش حال می‌شیم بهمون بگید آیا واقعا کالای ارسال شده واقعاً از پردازنده ۱۴۹۰۰KS بهره می‌بره یا خیر. با این حال، احتمال دقیق بودن این موضوع بسیار اندک به‌نظر می‌رسه.

زمان عرضه پردازنده پردازنده Intel Core i9-14900KS

در هر صورت، بسیار محتمله که اینتل این CPU رو در سه ماهه اول سال آینده عرضه کنه و طبق برنامه زمانبندی معمولی لانچ و رونمایی برای مدل‌های KS عمل کنه. درنهایت، پردازنده‌های ۱۴۹۰۰KS اساساً نسخه‌های کمی بهتر پردازنده‌های ۱۴۹۰۰K هستن و اینتل باید قبل از عرضه به خرده‌فروشی، سهام اون‌ها رو رزرو کنه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×