محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
بازیسیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Final Fantasy 7 Ever Crisis برای PC

بازی Final Fantasy 7 Ever Crisis حالا به PC هم اومده و حداقل سیستم مورد نیاز برای این بازی مشخص شده. این بازی در ابتدا برای گوشی‌ها منتشر شد، الانم داره برای PC آماده میشه. صفحه‌ این بازی توی استیم ایجاد شده ولی تاریخ انتشارش رو هنوز نگفتن. ولی ما یکم اطلاعات فنی داریم که می‌خوایم نگاهی بهشون داشته باشیم. در ادامه با حداقل سیستم مورد نیاز بازی Final Fantasy 7 Ever Crisis برای PC همراه بنچفا باشید.


حداقل سیستم مورد نیاز بازی Final Fantasy 7 Ever Crisis

این نسخه از بازی یه نسخه‌ تبدیل شده از نسخه‌ گوشی به PC محسوب میشه. به‌همین‌دلیل خیلی به سخت‌افزارهای بالارده نیاز نداره. مگر اینکه قصد داشته باشید تنظیمات بازی رو بالا ببرید در این حالت به قطعاتی مثل GTX 950 با Core-i6 6400 نیاز دارید.

اگه با کمی پایین آوردن تنظیمات مشکلی ندارید، می‌تونید حتی با یه کارت گرافیک GTX 750 هم این بازی رو اجرا کنید. علاوه‌بر اون، نیاز به ۸ گیگ رم و ۳۰ گیگ فضای خالی برای نصب بازی Final Fantasy 7 Ever Crisis دارید.


حداقل سیستم مورد نیاز بازی Final Fantasy 7 Ever Crisis

سیستم پیشنهادی بازی Final Fantasy 7 Ever Crisis

در ادامه جدول حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Final Fantasy 7 Ever Crisis و سیستم پیشنهادی رو مشاهده می‌کنید.

حداقل سیستمسیستم پیشنهادی
سیستم عاملWindows 10/11 – ۶۴ BitWindows 10/11 – ۶۴ Bit
پردازندهAMD A8-7600 / Intel® Core™ i3-3210AMD Ryzen™ ۳ ۱۲۰۰ / Intel® Core™ i5-6400
رم۸ GB۸ GB
کارت گرافیکAMD Radeon™ Vega 8 Graphics / Intel® UHD Graphics 630 / NVIDIA® GeForce® GTX 750AMD Radeon™ RX 460 / Intel® Arc™ A380 / NVIDIA® GeForce® GTX 950
DirectXVersion 11Version 11
فضای ذخیره‌سازی۳۰ گیگابایت۳۰ گیگابایت
حداقل سیستم مورد نیاز بازی Final Fantasy 7 Ever Crisis

می‌تونید الان صفحه استیم بازی Final Fantasy 7 Ever Crisis رو ببینید و اونو مارک کنید تا زمانی که به‌طور رسمی در دسترس قرار بگیره.

در مورد حداقل سیستم مورد نیاز بازی Final Fantasy 7 Ever Crisis چه نظری دارید؟ آیا از انتشار این بازی هیجان‌زده‌اید؟ منتظر نظراتتون در کامنت‌ها هستیم.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×