محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

بازی Cyberpunk 2077 Ultimate Edition در تاریخ ۵ دسامبر منتشر می‌شود

روز گذشته، CD Projekt RED به‌طور رسمی Cyberpunk 2077 Ultimate Edition رو معرفی کرد. این نسخه از بازی نقش‌آفرینی جهان‌باز اول شخص، شامل خود بازی و هم DLC اخیر Phantom Liberty که به تازگی منتشر شده، میشه. همچنین یک مجموعه از اقلام دیجیتالی که قبلاً به عنوان بخشی از برنامه «My Rewards» منتشر شدن، همراه این نسخه قرار دارند.

زمان عرضه بازی Cyberpunk 2077 Ultimate Edition

همونطور که قبلاً از طریق لیست GameStop مشخص شده بود، گفته‌شده که Cyberpunk 2077 Ultimate Edition در تاریخ ۵ دسامبر برای PC، PlayStation 5 و Xbox Series S|X به صورت دیجیتالی و در فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد.

بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty روی چیزی که از قبل یک بازی عالی بوده بنا شده و داستان‌گویی فوق‌العاده‌تر، نبرد هیجان‌انگیز و محتوای جانبی با کیفیت بالا رو ارائه می‌ده (این بار با موضوع یک داستان جاسوسی). این بازی پیشرفت‌های زیادی داشته مثل جنگ وسایل نقلیه و سیستم پلیس بازسازی شده بسیار جالب به‌نظر می‌رسن، هرچند که اساساً تغییراتی در بازی ایجاد نمی‌کنن.

اگر تا اینجا منتظر بازی Cyberpunk 2077 بودید، یک بازی بزرگ با بیش از ۱۲۰ ساعت محتوای با کیفیت و یک دنیای بازی بسیار جذابه که می‌تونید ساعت‌ها توی دنیای بازی غرق بشید. به اضافه اینکه اگر سخت‌افزار مناسبی داشته باشید (PC و GPU RTX 40)، میشه گفت این بازی زیباترین و پیشرفته‌ترین بازی موجود محسوب میشه.

سیستم موردنیاز بازی Cyberpunk 2077 رو در بنچفا ببینید.

بازی Cyberpunk 2077

دیروز، Wccftech یک مصاحبه اختصاصی با مدیر هنری جهانی CD Projekt RED، Jak Jakub Knapik، منتشر کرد. در این مصاحبه در مورد بهبود‌های بیشتر در ری‌تریسینگ مسیر در راه به Cyberpunk 2077، افزودن آینده AMD FSR 3 (که هنوز زمان انتشاری نداره)، و دیدگاه مدیر در مورد تغییر از تکنولوژی RED Engine داخلی به موتور Unreal Engine 5 اپیک صحبت شد.

امروز همچنین در مورد یک مد جدید به نام ‘Ultra Plus Better Path Tracing’ گزارشی دیدیم که ادعا می‌کنه عملکرد و کیفیت تصویر رو روی PC بهبود می‌بخشه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×