اخباراخبار بازی ها

بازی Call of Duty: Modern Warfare III ممکن است در آینده از تکنولوژی AMD FSR 3 پشتیبانی کند

کاربر TheHybred در Reddit اخیراً گزارش داده که در فایل‌های بازی Call of Duty: Modern Warfare III به تکنولوژی AMD FSR 3 اشاره شده، که این یعنی ممکنه در آینده این بازی از تکنولوژی تولید فریم مجازی AMD پشتیبانی کنه. این خبر خیلی خوبی برای طرفدارای این بازی محسوب میشه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


پشتیبانی AMD FSR 3 در بازی Call of Duty: Modern Warfare III

معرفی پشتیبانی از نسل جدید تکنولوژی AMD FSR 3 در یک بازی رقابتی مثل Call of Duty: Modern Warfare III خیلی عالیه، چون از فناوری Anti-Lag+ این شرکت هم برخورداره. NVIDIA DLSS 3 Frame Generation هم در حال حاضر در تمام حالت‌های بازی پشتیبانی میشه، بنابراین اجرای FSR 3 به کاربران با تمام پردازنده‌های گرافیکی این امکان رو می‌ده تا از این فناوری جدید استفاده کنن و تجربه خیلی بهتری داشته باشن.

پشتیبانی AMD FSR 3 در بازی Call of Duty: Modern Warfare III

Call of Duty: Modern Warfare III هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و ایکس‌باکس وان در دسترسه.

چه کارت گرافیک هایی از FSR 3 پشتیبانی می کنن؟

FSR 3 محدود به سخت افزار خاصی نیست و روی کارت گرافیک‌های زیادی قابل استفاده‌ست. با وجود اینکه این تکنولوژی صرفا با درایور و بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری کار می‌کنه، همچنان محدودیتی برای اجرای اون روی کارت گرافیک‌ها هست.

حداقل کارت گرافیک مورد نیاز برای استفاده از فریم جنریشن FSR 3

NvidiaبرندAMD
NVIDIA GeForce RTX™ ۲۰ Series به بعدحداقل کارت گرافیک مورد نیازAMD Radeon™ RX 5700 به بعد
NVIDIA GeForce RTX™ ۳۰ Series به بعدکارت گرافیک پیشنهادیAMD Radeon™ RX 6000 Series به بعد

دلیل اینکه حداقل کارت گرافیک برای استفاده از فریم جنریشن وجود داره مشخص نیست، اما ممکنه به خاطر فشار پردازشی زیاد به کارت گرافیک و ناپایداری اون باشه. AMD صحبتی درباره کارت گرافیک‌های اینتل پشتیبانی شده نکرده، اما احتمالا چون تمام کارت گرافیک‌های اینتل جدیدن، همگی بتونن از پس این تکنولوژی بربیان. همچنین AMD گفته که بهتره زمانی از فریم جنریشن استفاده بشه که بازی داره بیش از ۶۰ فریم بر ثانیه ارائه میده، وگرنه فریم‌ها بی کیفیت و پر از مشکل خواهند بود. به هر حال باید بررسی بشه و ببینیم اوضاع چطوریه. در ضمن، با توجه به اینکه پردازنده‌های کنسول‌های XBOX Series و PS5 توسط AMD طراحی شدن، از این تکنولوژی بهره می‌برن، هر چند توضیح خوب و جامعی درباره این اتفاق داده نشد.

حداقل کارت گرافیک مورد نیاز برای استفاده از آپسکیل FSR 3

NvidiaبرندAMD
NVIDIA GeForce® GTX 10 Series به بعدحداقل کارت گرافیک مورد نیازAMD Radeon™ RX 590 به بعد
NVIDIA GeForce RTX™ ۲۰ Series به بعدکارت گرافیک پیشنهادیAMD Radeon™ RX 5000 Series به بعد

برای آپسکیل AMD داره از یه نسخه جدید از تکنولوژی آپسکیل استفاده می‌کنه، که باعث میشه کیفیت FSR نسبت به قبل بالا بره.

جمع‌بندی

یک کمپین ضعیف با رزولوشن رضایت‌بخش cliffhanger، یک نقشه همراه با زامبی‌ها که کمی بهتر از DMZ نام‌گذاری شده و مجموعه‌ای از نقشه‌های چندنفره که مستقیماً از Modern Warfare II (2009) گرفته شدن بخش‌های اصلی این بازی رو می‌سازه. به‌نظر میاد بازی Modern Warfare III به‌سختی از شایستگی‌های خودش دفاع می‌کنه. نظر شما درباره این بازی چیه؟ در بخش کامنت‌ها بنویسید طی سال‌هایی که از انتشار این بازی می‌گذره، جزو محبوب‌ترین‌های شما بین سری COD بوده یا نه!

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×