محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

فریم جنریشن AMD FSR 3 با یک ماد جدید و رایگان می‌تواند در هر بازی که از DLSS 3 پشتیبانی می‌کند، فعال شود

نسل سوم فریم جنریشن AMD FSR داره سراغ بازی‌های بیشتری میره و قراره یه تغییر بزرگ داشته باشه. از امروز میشه این تکنولوژی رو تو بازی‌هایی که از NVIDIA DLSS 3 پشتیبانی می‌کنن هم تست و استفاده کرد. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


AMD FSR 3 با یک ماد رایگان در هر بازی که از DLSS 3 پشتیبانی می‌کند، فعال می‌شود

یه ماد توسط Nukem9 ساخته شده که می‌تونید از اینجا دانلود کنید. این ماد اساسا به کاربران این امکان رو می‌ده که AMD FSR 3 رو با هر بازی که از NVIDIA DLSS 3 پشتیبانی می‌کنه فعال کنن. البته این نسخه ماد شده بهتر از نسخه رسمی نیست، چون باگ‌ها و مشکلات ویژوآل نسبت به نسخه اصلی داره. ولی با این حال، این پیشرفت خوبیه که ممکنه تکنولوژی فریم جنریشن AMD رو در بازی‌هایی که به طور طبیعی ازش پشتیبانی نمی‌کنن، قابل استفاده کنه.

فریم جنریشن AMD FSR 3 با یک ماد جدید و رایگان می‌تواند در هر بازی که از DLSS 3 پشتیبانی می‌کند، فعال شود

بعد از انتشار سورس کد برای DirectX12 و Unreal Engine 5، چندین ماد برای AMD FSR 3 آنلاین منتشر شدن که برای بازی‌هایی مثل The Last of Us Part I، بازسازی Dead Space و بقیه عرضه شد و عملکرد قابل توجهی به همراه داشتن. ماد برای بازی Cyberpunk 2077 هم از همین نوع بوده که عملکرد قابل توجهی روی GPUهای RTXی که از فریم جنریشن پشتیبانی نمی‌کنن (سری RTX 2000 و ۳۰۰۰) ارائه شده.

AMD FSR 3 اولین بار امسال در عناوینی مثل Forspoken و Immortals of Aveum پیاده‌سازی شد. همچنین بازی جدید منتشر شده Avatars: Frontier of Pandora هم از تکنولوژی فریم جنریشن AMD بهترین استفاده رو کرده و واقعاً به‌نظر میاد که آینده این تکنولوژی واقعاً روشنه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

‫۳ نظر

  1. این ماد برای کارت های انویدیا فقط قابل استفاده هست نه برای کارت های amd جوری ک شما اگه rtx 3000 یا ۲۰۰۰ دارین میتونید از این ماد استفاده کنید ولی برای rx 6000 یا rx 7000 قابل استفاده نیس

    1. خیر. این ماد برای کارت های AMD قابل استفاده هست مهم هم نیست چه مدلی باشه, حتی روی کارتهای قدیمی تر پولاریس مثل Vega و rx580 هم قابل اجرا هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×