محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

کارت گرافیک ASUS GeForce RTX 40 Noctua ماد مشکی Chromax دریافت می‌کند

ASUS و Noctua اخیرا از آخرین نتیجه همکاری خودشون رو در کارت گرافیک GeForce RTX 4080 SUPER رونمایی کردن. این مدل کم و بیش تازه‌سازی طراحی RTX 4080 Noctua محسوب میشه که به دلایل مختلف از جمله طراحی عظیم چهار اسلاتی، استفاده از فن‌های رده بالای سری PWM Noctua، قیمت بسیار بالا و استفاده از رنگ Noctua توجه بسیاری از کاربران رو به خودش جلب کرد. حالا ماد مشکی Chromax کارت گرافیک ASUS GeForce RTX 40 Noctua دیده شده.تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

ماد مشکی Chromax کارت گرافیک ASUS GeForce RTX 40 Noctua

همونطور که در خبر قبلی مربوط به همکاری ناکتوا و ایسوس در این کارت گرافیک گفتیم، این کارت گرافیک قابلیت خنک کنندگی قابل توجهی ارائه می‌ده، اما نمیشه در مورد طراحی اون هم اینطوری گفت. طراحی و رنگ این مدل چیزیه که همه کاربران از اون استقبال نمی کنن، چون رنگ قهوه‌ای نمادین ناکتوا به سختی ترکیب خوبی با سیستم‌های مدرن امروزی میشه. به همین دلیل، علاقه‌مندان به پردازنده گرافیکی خواهان نسخه مشکی بودن که با توجه به ساخت یه نسخه رنگی نباید کار خیلی سختی باشه. به همین دلیل این دو برند از نسخه Chromax Black رونمایی کردن. حالا می‌تونید یک کارت گرافیک با قدرت خنک‌کنندگی بی‌نظیر Noctua داشته باشید که ظاهر جذاب و مدرن امروزی رو به همراه داره.

ماد مشکی Chromax کارت گرافیک ASUS GeForce RTX 40 Noctua


اکنون، به لطف کار یوتیوبر و فیلمساز مت لی، ما می‌تونیم ببینیم که چنین طرحی پس از اجرا چطوری میشه. در این ماد جدید از پالت رنگ‌بندی سنتی قهوه‌ای و بژ جدا میشه و چیزی به رنگ مشکی و نقره‌ای خلق می‌کنه. بیشتر رنگ‌های طرح اصلی در حال حاضر مشکی، خاکستری تیره یا نقره‌ای هستن، به استثنا لوگوهای کناری و صفحه پشتی.

 کارت گرافیک ASUS GeForce RTX 40 Noctua


نه ASUS و نه Noctua هرگز برنامه‌ای برای طراحی مشکی با سری فن‌های Chromax تایید کردن. با این حال، این چیزی است که همه درخواست کردن. ظاهراً لی هنوز روی این پروژه کار می‌کنه و ممکنه بعداً نگاه بهتری به این ماد منحصر به فرد داشته باشیم.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×