محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

پردازنده ۶ هسته‌ای AMD Ryzen 5 7600 اکنون با قیمت ۱۸۹.۹۹ دلار در دسترس است

قیمت پردازنده‌های پایین تا میان‌رده Ryzen 7000 AMD مانند Ryzen 5 7600 اکنون به زیر ۲۰۰ دلار کاهش یافته و همین امر اونها رو به گزینه‌ بسیار خوبی برای گیمرها و باقی کاربران پلتفرم AM5 تبدیل می‌کنه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

قیمت پردازنده Ryzen 5 7600 به زیر ۲۰۰ دلار رسید

قیمت پردازنده ۶ هسته‌ای AMD Ryzen 5 7600 به زیر ۲۰۰ دلار رسیده و حالا با قیمت ۱۸۹ دلار در Walmart موجود شده. به‌نظر می‌رسه که AMD تصمیم گرفته با کاهش قیمت‌های اخیر خودش، جونی دوباره به خط تولید Zen 4 ببخشه. CPU Ryzen 5 7600 AMD تخفیف شیرینی دریافت کرده و اکنون با قیمت ۱۸۹.۹۹ دلار در Walmart به فروش می‌رسه که این تقریباً ۲۰٪ با MSRP اصلی ۲۲۹ دلاری خودش تفاوت داره.

Ryzen 5 7600

قیمت تخفیف‌خورده، این پردازنده رو به گزینه‌ای عالی برای مصرف‌کنندگانی که به دنبال خرید CPU با قیمت زیر ۲۰۰ دلار هستن، تبدیل می‌کنه و Ryzen 5 7600 بر اساس عملکرد به ازای هر دلار، در مقابل نزدیک‌ترین همتای اون یعنی Core i5-14400 اینتل قرار می‌گیره که البته هنوز عرضه نشده.

مشخصات پردازنده Ryzen 5 7600

از نظر مشخصات، پردازنده Ryzen 5 7600 دارای ۶ هسته و ۱۲ رشته به همراه ۶ مگابایت حافظه کش L2 و ۳۲ مگابایت حافظه کش L3ست. این CPU با حداکثر کلاک ۵.۱ گیگاهرتز ارائه میشه و با توجه به اینکه یک GPU اختصاصی بهینه هم ارائه میده، Ryzen 5 7600 یک گزینه خوب برای کسانی به حساب میاد که به دنبال عملکرد مناسب در رزولوشن‌های ۱۰۸۰p تا ۱۴۴۰p هستن. علاوه بر این، این CPU با خنک‌کننده هوای Wraith Stealth خودش ارائه می‌شه که اون رو تبدیل به معامله بسیار خوبی از طرف AMD می‌کنه. چون شما با توجه به این تراشه ۶۵ واتی، به کولری بیشتر از این نیاز پیدا نمی‌کنید و همین خنک‌کننده‌ای که در جعبه این CPU قرار داره می‌تونه به خوبی از پس خنک کردن این قطعه بربیاد.

با توجه به جدول زمانی عرضه Zen 5، می‌تونیم انتظار کاهش قیمت شدید توسط AMD و شرکای خرده‌فروشی اون برای خانواده پردازنده‌های Ryzen 7000 رو داشته باشیم تا به زودی سطح موجودی رو به کاهش باشه تا بهترین زمان و فروش رو برای مصرف‌کنندگان جدیدتر رقم بزنه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×