محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

قیمت کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4060 به ۲۷۹ دلار کاهش می‌یابد

قیمت پردازنده گرافیکی GeForce RTX 4060 انویدیا کاهش یافت. این کارت گرافیک محبوب میان‌رده قیمت ۲۹۹ دلاری MSRP داشت اما حالا با قیمت ۲۷۹ دلار به فروش می‌رسه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 4060 انویدیا رو حالا می‌تونیم با قیمتی کمتر از ۲۷۹ دلار از AIB‌هایی مانند ZOTAC پیدا کنیم.

کاهش قیمت کارت گرافیک RTX 4060 انویدیا

به‌نظر می‌رسه که NVIDIA در تلاشه تا قبل از عرضه نسل بعدی پردازنده‌های گرافیکی سری RTX 50 خودش، کمی موجودی نسل قبل رو اصلاح کنه. دلیل این حرف هم افت قیمت برخی محصولات در کل خط تولید این شرکته. با این حال، در حال حاضر، NVIDIA تصمیم گرفته که قیمت GeForce RTX 4060 رو کاهش بده. حالا این کارت گرافیک با قیمتی کمتر از ۲۸۰ دلار در دسترس قرار گرفته. این یعنی تقریباً ۲۰ دلار نسبت به قیمت اولیه کاهش داشته.
جالب اینجاست که نسخه‌ای که با همین قیمت به فروش می‌رسه چیزی نیست جز Twin Edge White OC ZOTAC که به خودی خود کارت گرافیک مناسبیه و قیمت جدید ممکنه کاربرهایی رو که به دنبال خرید سری RTX 40 هستن رو به خودش جذب کنه. در حال خاضر کاربرانی که خارج از ایران هستن می‌تونن بلافاصله یکی از این مدل‌ها رو از Newegg US سفارش بدن.

کاهش قیمت کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4060
  • ZOTAC GeForce RTX 4060 Twin Edge OC White Edition – 279.99 دلار آمریکا (Newegg)

مشخصات کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4060

در این مطلب به اخبار قیمت کارت گرافیک RTX 4060 پرداختیم برای بررسی سریع مشخصات کارت گرافیک GeForce RTX 4060 NVIDIA باید اشاره کنیم که ۸ گیگابایت حافظه GDDR6 با سرعت حافظه ۱۷ گیگابیت بر ثانیه در یک رابط گذرگاه ۱۲۸ بیتی به همراه ۳۰۷۲ هسته CUDA برای این پردازنده در نظر گرفته شده. از نظر عملکرد خام، این GPU کمی جلوتر از نسل قبلی خودش، یعنی کارت گرافیک GeForce RTX 3060 قرار می‌گیره. همچنین وقتی به محصولات تیم قرمز نگاه می‌کنیم، در مقابل Radeon RX 7600 AMD رو داریم. با توجه به اینکه قصد دارید از قابلیت‌های ارتقاء مقیاس موجود در اکوسیستم Ada Lovelace استفاده کنید بهتره که پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA رو انتخاب کنید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×