محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباربازیسیستم مورد نیاز

حداقل سیستم موردنیاز بازی Ghost of Tsushima + سیستم پیشنهادی برای PC

بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut قرار بود در ۱۶ می یعنی امروز برای PC عرضه بشه. چند روز پیش توسعه‌دهنده نرم افزار Nixxes، حداقل سیستم موردنیاز بازی Ghost of Tsushima + سیستم پیشنهادی برای PC رو مشخص کرده. با بررسی سریع نیازهای سخت‌افزاری، به‌نظر می‌رسه که اکثر گیمرها بتونن این بازی رو تجربه کنن. چون سخت افزارهای ذکر شده برای چهار سال پیش یا حتی قدیمی‌تر هستن. در این مقاله از بنچفا قصد داریم به حداقل سیستم موردنیاز بازی Ghost of Tsushima بپردازیم.


سیستم پیشنهادی بازی Ghost of Tsushima برای اجرای بازی ۱۰۸۰p

 سیستم موردنیاز بازی Ghost of Tsushima

همونطور که اشاره شد، خبرهای خوبی برای PC گیمرها وجود داره. به‌نظر می‌رسه که اکثر مشخصات مربوط به سال ۲۰۱۹، یا حتی تا سال ۲۰۱۷ هستن. بنابراین باید سیستم‌های گیمینگ قدیمی بتونن پورت این بازی جدید رو اجرا کنن. با این اوصاف، در ادامه فهرستی جامع از موارد توصیه شده، حداقل سیستم بازی Ghost of Tsushima و و سیستم پیشنهادی این بازی آورده شده.

Intel Core i5-8600 or AMD Ryzen 5 3600CPU
NVIDIA GeForce RTX 2060 or AMD Radeon RX 5600 XTGPU
۱۶GB RAM
۷۷GB Storage
Windows 10 (64-bit)OS

تیم پورت بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut پیشنهاد کردن از کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2060 یا AMD Radeon RX 5600 XT استفاده کنید. اونها همچنین پردازنده‌های Intel Core i5-8600 یا AMD Ryzen 5 3600 رو به همراه ۱۶ گیگابایت رم و یک SSD با حداقل ۷۷ گیگابایت حافظه پیشنهاد کردن.

 سیستم موردنیاز بازی Ghost of Tsushima

با این تنظیمات، بازیکنان می‌تونن به ۶۰ FPS با وضوح ۱۰۸۰p دست پیدا کنن که عملکرد قابل قبولی ارائه می‌کنه، به خصوص با توجه به اینکه اکثر سخت افزارهای موجود در لیست حداقل چهار سال قدمت دارن.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Ghost of Tsushima

اما حداقل سیستم مورد نیاز بازی Ghost of Tsushima چیه؟ گیمرها برای اجرای این بازی باید از NVIDIA GeForce GTX 960 4GB یا AMD Radeon RX 5500 XT استفاده کنن. برای CPU هم باید Intel Core i3-7100 یا AMD Ryzen 3 1200 رو انتخاب کنن. علاوه بر این، به ۸ گیگابایت رم و یک هارد دیسک با ۷۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارن.

Intel Core i3-7100 or AMD Ryzen 3 1200CPU
NVIDIA GeForce GTX 960 4GB or AMD Radeon RX 5500 XTGPU
۸GB RAM
۷۷GB Storage
Windows 10 (64-bit)OS

این تنظیمات عملکردی برابر با رزولوشن ۷۲۰p در ۳۰ فریم بر ثانیه ارائه میدن. اما برای یک تجربه روان‌تر، Nixxes توصیه می‌کنه که بازی رو روی SSD اجرا کنید.

 سیستم موردنیاز بازی Ghost of Tsushima

سیستم پیشنهادی برای بهترین عملکرد و نیازهای حالت Ultra Graphics

برای دستیابی به وضوح ۴K و ۶۰ فریم در ثانیه، گیمرها باید NVIDIA GeForce RTX 4080 یا AMD Radeon RX 7900 XT داشته باشن. همچنین به پردازنده Intel Core i5-11400 یا AMD Ryzen 5 5600 نیاز دارن. با این حال، ۱۶ گیگابایت رم و یک SSD با ۷۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای اجرای این بازی کافیه.

اگر دستیابی به رزولوشن ۴K براتون مهم نیست، می‌تونید با NVIDIA GeForce RTX 3070 یا AMD Radeon RX 6800 تجربه خوبی از این بازی به دست بیارید. با این کارت‌های گرافیکی، گیمرها می‌تونن به ۱۴۴۰p در ۶۰ FPS دست پیدا کنن که عملکرد بسیار خوبیه.

در این مطلب به سیستم موردنیاز بازی Ghost of Tsushima پرداختیم. نظر شما درباره این بازی چیه؟

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×