@benchfa_team
اخباراخبار بازی هااخبار تکنولوژیاخبار سخت افزار

استفاده از فناوری NVIDIA DLSS در بازی Ghost of Tsushima با همکاری تولید فریم AMD FSR3 تایید شد

به‌طور رسمی، NVIDIA DLSS3 Frame Generation فقط با کارت‌های گرافیک GeForce RTX 40 کار می‌کنه اما با توجه به اینکه AMD از بازی‌های بیشتری پشتیبانی می‌کنه، گیمرهای دارای کارت‌های RTX و GTX حالا انتخاب‌های بیشتری برای افزایش نرخ فریم دارن. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


کسانی که گرافیک RTX دارن می‌تونن از ارتقاء مقیاس DLSS که محبوب‌ترین انتخاب گیمرهاست، لذت ببرن، یا از FSR3 که ترکیبی از ارتقاء مقیاس و تولید فریمه، استفاده کنن.

استفاده از فناوری NVIDIA DLSS در بازی Ghost of Tsushima با همکاری تولید فریم AMD FSR3

استفاده از فناوری DLSS انویدیا و AMD FSR3 در بازی گوست آو سوشیما

به‌نظر می‌رسه که بازی Ghost of Tsushima که به‌تازگی عرضه شده دارای یک ویژگی جالبه که به گیمرهای مثل Bloo با پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3090 اجازه می‌ده از ارتقاء مقیاس DLSS و تولید فریم لذت ببرن، اگرچه که توسط NVIDIA پشتیبانی نمیشه. ترفندش استفاده از AMD FSR3 Frame Generation که می‌تونه با حداکثر تنظیمات، نرخ فریم رو تا ۱۷۰ فریم در ثانیه در ۴K افزایش بده.

AMD  اخیراً اعلام کرده که با شروع FSR3.1، این شرکت فناوری Frame Generation (که معمولاً با عنوان Fluid Motion Frames تبلیغ میشه) رو از FSR3 جدا می‌کنه. توسعه‌دهندگان بازی از این به بعد این انتخاب رو دارن که هر دو فناوری رو جداگانه اضافه کنن و مهم‌تر از اون، به گیمرها اجازه میده بین تولید فریم AMD یا NVIDIA جابه‌جا بشن. حالت اول به دارندگان RTX 20/30 این امکان رو میده که نرخ فریم بالاتر رو تجربه کنن.

اگر بقیه بازی‌سازان از این روند پیروی کنن، به طیف وسیع‌تری از گیمرها این امکان داده میشه تا بدون استفاده از مدهای غیررسمی، از نرخ فریم بالاتری لذت ببرن. چنین مدهای اغلب باعث اشکالات گرافیکی میشن و هیچ پشتیبانی رسمی از سوی سازنده GPU یا توسعه‌دهنده بازی وجود نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×