@benchfa_team
اخباراخبار سخت افزار

قیمت پردازنده‌های AMD Ryzen 9000 مثل Ryzen 7000 خواهد بود

طبق گفته @wxnod، پردازنده‌های دسکتاپ AMD Ryzen 9000 با معماری Zen 5 قراره با همون قیمتی که پردازنده‌های Ryzen 7000 عرضه شدن رونمایی بشن. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

عرضه پردازنده‌های AMD Ryzen 9000 با قیمت سری ۷۰۰۰

شایعه شده که قیمت پردازنده‌های AMD Ryzen 9000 مثل چیپ‌های Ryzen 7000 خواهد بود. دیروز اولین اطلاعات درباره پردازنده‌های دسکتاپ AMD Ryzen 9000 با کد Granite Ridge فاش شد. حالا شایعات جدیدی درباره قیمت‌هاشون منتشر شده و به نظر می‌رسه که نسل بعدی با همون ساختار قیمتی پردازنده‌های رومیزی Ryzen 7000 عرضه بشن.
قیمت‌های پردازنده‌های دسکتاپ AMD Ryzen 9000 که با سری Ryzen 7000 برابره، به معنی قیمت‌های اولیه‌ی عرضه (MSRP) خواهد بود و نه قیمت‌های تخفیفی اخیر که باعث رقابت شدید Ryzen 7000 با نسل ۱۴ اینتل شده.

پردازنده‌های Ryzen 9000 قراره در ماه مرداد راهی عرضه بشن!

قیمت پردازنده‌های AMD Ryzen 9000

این به این معناست که پردازنده AMD Ryzen 9 9950X باید با قیمت ۶۹۹ دلار و ۱۶ هسته عرضه بشه، پردازنده Ryzen 9 9900X با قیمت ۵۴۹ دلار و ۱۲ هسته، پردازنده Ryzen 7 9700X با قیمت ۳۹۹ دلار و ۸ هسته و پردازنده Ryzen 5 9600X با قیمت ۲۹۹ دلار و ۶ هسته عرضه می‌شن. همه این پردازنده‌ها باید با پلتفرم‌های AM5 فعلی و آینده مثل سری ۶۰۰ و سری ۸۰۰ سازگار باشن.

با توجه به اینکه Ryzen 7000 در مقابل پردازنده‌های نسل ۱۴ اینتل خیلی رقابتی ظاهر شده و سری Ryzen 9000 هم با همون قیمت‌های اولیه و عملکرد بهبود یافته در کارهای تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای عرضه میشه، می‌تونیم انتظار داشته باشیم که AMD با چیپ‌های آینده Zen 5 خودش موقعیت قوی‌ای در بازار دسکتاپ DIY داشته باشه.

شایعه‌های قیمت خیلی خوب به نظر می‌رسه برای سری پردازنده‌های رومیزی AMD Ryzen 9000 “Zen 5” که انتظار میره توی نمایشگاه Computex 2024 در چند روز آینده معرفی بشن.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×