ابزار گیم چک بنچفا رو امتحان کن
اخباراخبار بازی ها

ایکس باکس برای پاییز و بهار امسال و سال بعد بازی‌های فوق‌العاده‌ای در راه عرضه دارد

در شوکیس بازی ایکس باکس امسال، مایکروسافت یکی از بهترین نمایش‌ها رو داشت، به خاطر تعداد زیادی از بازی‌های درجه یک که از استودیوهای مختلفش (ایکس باکس گیم استودیوز، زنیمکس و اکتیویژن بلیزارد) نشون داد. دیروز، مت بوتی (رئیس محتوای بازی و استودیوهای ایکس باکس) در آخرین قسمت پادکست Strictly Business که توسط جنیفر ماس از ورایتی میزبانی می‌شه، حضور داشت و گفت که استودیوها بالاخره دارن به ریتم انتشار مورد انتظارشون می‌رسن. همچنین گفت مایکروسافت برای پاییز ۲۰۲۴ و بهار ۲۰۲۵ یه لیست بازی فوق‌العاده داره و قصد داره نمایش عالی دیگه‌ای رو سال آینده ارائه بده.

این اولین فرصت بود که همه استودیوهای ما بتونن واقعاً در یک لحظه کنار هم جمع بشن. برخی از هیجانی که داشتیم، تعداد بازی‌هایی که تونستیم نشون بدیم، واقعاً انعکاس اینه که این اولین باره تیم‌هامون تونستن کنار هم جمع بشن. ما هم داریم به ریتمی می‌رسیم که همیشه آرزوش رو داشتیم، و این واقعاً تعهد ما به بازیکنانه که بتونیم به طور منظم بازی‌ها رو منتشر کنیم. ما واقعاً از سال ۲۰۱۸ شروع به ساخت پورتفولیو ایکس باکس استودیوها کردیم، بعدش هم زنیمکس/بتسدا رو خریدیم، و پاییز گذشته هم اکتیویژن/بلیزارد/کینگ رو به مجموعه‌مون اضافه کردیم. ولی یه مدت طول کشید تا همه اینا رو به سرعت برسونیم. فکر می‌کنم حالا دیگه داریم راه می‌افتیم.

ایکس باکس برای پاییز و بهار امسال و سال بعد بازی‌های فوق‌العاده‌ای در راه عرضه دارد

بازی‌هایی که در دو فصل آینده از ایکس باکس در راه هستند

یکی از چیزهایی که بهش امید دارم اینه که به آینده سال بعد نگاه می‌کنم و امیدوارم که یه لیست بازی و نمایش عالی دیگه هم در ماه ژوئن ارائه بدیم. ما یه لیست بزرگ برای پاییز و بهار داریم و مطمئناً می‌خواهیم هر بازی فضاش رو داشته باشه و فرصت درخشش پیدا کنه. […] همچنین می‌خواهیم مطمئن بشیم وقتی یه تاریخ اعلام می‌کنیم، بهش متعهدیم. قطعاً تو یه سال، تو شش ماه، می‌خواهیم خیلی بهتر بشیم که واقعاً بهش عمل کنیم و بهش متعهد باشیم. بازی‌ها، مثل خیلی از سرگرمی‌ها، هر چقدر بیشتر فاصله بگیرن، پیش‌بینی یه تاریخ دقیق سخت‌تر می‌شه. ما فقط می‌خواهیم امانتدار باشیم که اگه چیزی بیشتر از یه سال فاصله داره، نمی‌خواهیم یه تصور غلط درباره زمان عرضه ایجاد کنیم. برعکس، هر چی نزدیک‌تر بشیم، واقعاً می‌خواهیم به هوادارامون و صنعت متعهد باشیم که کی می‌تونیم بازی رو عرضه کنیم.

تاریخ انتشار هم جالبه. بازی Avowed هنوز تاریخ رسمی نداره، با وجود لو رفتن وبلاگ ابسیدین، که ممکنه نشون‌دهنده عدم قطعیت در تاریخ دقیق باشه. علاوه بر بازی ابسیدین و عنوان مستقل Towerborne، فصل پاییز شاهد عرضه Ara: History Untold و Microsoft Flight Simulator 2024 خواهد بود، در حالی که Age of Mythology: Retold برای اوایل سپتامبر برنامه‌ریزی شده. این فقط از استودیوهای بازی ایکس باکسه؛ بتسدا هم قصد داره Indiana Jones and the Great Circle رو تا قبل از پایان سال عرضه کنه، و اکتیویژن بلیزارد هم بازی‌های بزرگی مثل Diablo IV: Vessel of Hatred، World of Warcraft: The War Within، و Call of Duty: Black Ops 6 رو بین اوت و اکتبر ارائه بده.

برای بهار ۲۰۲۵ هم، مت بوتی وعده یه لیست عالی رو داده. فعلاً فقط تاریخ‌های کلی ۲۰۲۵ برای Fable، South of Midnight، و DOOM: The Dark Ages داریم. هر دو DOOM و DOOM Eternal در نیمه اول سال عرضه شدن، پس بازی جدید id Software یه گزینه محکم به نظر می‌رسه، همینطور South of Midnight. اما شایعه شده که Fable در فصل پاییز عرضه می‌شه. چی ممکنه برای بهار بمونه؟ خوب، طبق شایعات، Gears of War: E-Day ممکنه قبل از Fable عرضه بشه. علاوه بر این، بازی استیم‌پانک RPG Clockwork Revolution از inXile هست که سال گذشته نمایش گیم‌پلی داشت. امسال اصلاً ذکر نشد، ولی هنوز هم احتمال داره در Gamescom دوباره مطرح بشه، مثلاً.

دوست داری ایکس باکس در بهار ۲۰۲۵ چی ارائه بده؟

این پست براتون مفید بود؟ خوشحال می‌شیم نظرتون رو بدونیم!

روی ستاره‌ها بزنید تا به این مطلب امتیاز بدید!

میانگین امتیاز این مطلب ۰ / ۵. تعداد امتیازات ۰

نظری برای این مطلب ثبت نشده! شما اولین نفری هستید که رای می‌دید!

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×