بازیسیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Valhalla + سیستم پیشنهادی

از زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Valhalla در دهم نوامبر، تقریباً ۱۰۰،۰۰۰ نفر سخت‌افزار کامپیوتر خودشون رو با تست نیازمندی‌های سیستم روی سایت CanYouRunIt چک کردن. شما برای اجرای این بازی حداقل به یک کارت گرافیک GeForce GTX 960 یا Radeon R9 380 نیاز دارید که بالاتر از متوسط نیازمندی‌های حداقل بازی‌های مشابه این بازی به حساب میاد. با این وجود، بیش از ۶۰٪ از کامپیوترهایی که برای این بازی تست شدن، تونستن از حداقل تست با موفقیت عبور کنن. AC Valhalla از فروشگاه Epic Games و فروشگاه یوبی‌سافت عرضه شده و قسمتی از سرویس UPlayـه. در ادامه با سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Valhalla همراه بنچفا باشید.

آیا کامپیوتر من میتونه Assassin’s Creed Valhalla رو اجرا کنه؟

در ادامه مشخصات سیستم لازم برای اجرای بازی Assassin’s Creed Valhalla رو می‌بینید. 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Assassin's Creed Valhalla + سیستم پیشنهادی

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Valhalla 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Valhalla توسط یوبی‌سافت اعلام شده و در کل، به یک کامپیوتر خوب نیاز خواهید داشت تا این نسخه از AC رو اجرا کنید. لازمه اشاره کنم که یه شکاف قابل توجه بین مشخصات AC Valhalla و پیشینه‌اش، AC Odyssey، وجود داره. 

یوبی‌سافت حداقل GPU مورد نیاز برای AC Valhalla رو Radeon R9 380 یا NVIDIA GeForce GTX 960 تعیین کرده. همچنین نیاز به پردازنده‌ای مثل Ryzen 3 1200 یا یک Intel Core i5-4460 دارید. حداقل ۸ گیگابایت رم سیستم هم به این لیست اضافه کنید و کامپیوتر شما آماده برای اجرای بازی Assassin’s Creed Valhalla خواهد بود.

Ryzen 3 1200 – 3.1 Ghz / i5-4460 – 3.2 GhzCPU
AMD R9 380 – 4GB / GeForce GTX 960 4GBGPU
۸GB (Dual-channel mode)RAM
۵۰GB HDD (SSD Recommended)Storage
۱۲DirectX
Windows 10 (64-bit only)OS

سیستم پیشنهادی بازی Assassin’s Creed Valhalla

برای اجرای این بازی با تنظیمات بالا در ۶۰ فریم در ثانیه یا بیشتر، کامپیوتر شما نیاز به سخت‌افزار قدرتمندی خواهد داشت. به‌ویژه، نیاز به یک کارت گرافیک به قدرت GeForce GTX 1080 یا AMD Vega 64 دارید. در بخش CPU هم برای طرفداران اینتل، حداقل یک i7-6700 لازم دارید و برای طرفداران AMD، به Ryzen 7-1700 نیاز پیدا می‌کنید. رم مشخص شده همچنان ۸ گیگابایته. اما برای به حداکثر رسوندن عملکرد بازی Assassin’s Creed Valhalla به ۱۶ گیگابایت حافظه رم نیازه.

Ryzen 5 1600 – 3.2 Ghz / i7-4790 – 3.6 GhzCPU
AMD RX 570 – 8GB / GeForce GTX 1060 – 6GBGPU
۸GB (Dual-channel mode)RAM
۵۰GB HDD (SSD Recommended)Storage
۱۲DirectX
Windows 10 (64-bit only)OS

سیستم پیشنهادی بازی اساسینز کرید والاها با تنظیمات بالا

در ادامه مشخصات سیستم مورد نیاز بازی اساسینز کرید والاها رو برای تنظیمات مختلف می‌بینید.

مشخصات سیستم برای بازی ۲K، تنظیمات گرافیکی Very High و ۳۰ فریم

(AMD / Intel): Ryzen 7 2700X – 3.7 Ghz / i7 – 7700 – ۳.۶ GhzCPU
 AMD Vega 56 – 8GB / GeForce GTX 1070 – 8GBGPU
۱۶GB (Dual-channel mode)RAM
۵۰GB HDD (SSD Recommended)Storage
۱۲DirectX
Windows 10 (64-bit only)OS

مشخصات سیستم برای بازی ۲K، تنظیمات گرافیکی Very High و ۶۰ فریم

(AMD / Intel): Ryzen 5 3600X – 3.8 Ghz / i7 – ۸۷۰۰K – ۳.۷ GhzCPU
AMD RX 5700XT – ۸GB / GeForce RTX 2080 S – ۸GBGPU
۱۶GB (Dual-channel mode)RAM
۵۰GB HDD (SSD Recommended)Storage
۱۲DirectX
Windows 10 (64-bit only)OS

در بازی Assassin’s Creed Valhalla به یک اساسین وایکینگ تبدیل می‌شید. درواقع در نقش یک اساسین به عنوان یک غارتگر و تروریست به پیروزی‌های زیادی می‌رسید. در یک سرزمین رازآلود مقابل دشمنان خطرناک جلوه می‌کنید. با یک مجموعه کامل از مکانیک‌های مربوط به سبک بازی‌های نقش‌آفرینی و نبرد‌های گسترده بازی Assassin’s Creed Valhalla تجربه جذابی رو در اختیارتون می‌ذاره.

علاوه‌بر این، شخصیت‌ها و دنیای Assassin’s Creed Valhalla به‌نظر بسیار شگفت‌انگیزه. برای جلوگیری از ارورهای اجرایی که ممکنه حین تجربه‌ی Assassin’s Creed Valhalla دریافت کنید یا عملکرد ضعیف، کامپیوتر شما باید حداقل Intel Core i5-4460 یا Ryzen 3 1200 داشته باشه.

جمع‌بندی

در این مطلب به سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Valhalla پرداختیم. اگه قصد بازی‌ Assassin’s Creed روی کامپیوتر رو دارید برای انقلاب‌‌های غربی و تاریخ باستانی مصر و یونان آماده بشید. پس خنجرهای مخفی خودتون رو آماده کنید و با گذر از هر چالشی که در بازی Assassin’s Creed پیش میاد، برای ماجراجویی وایکینگی خود آماده بشید! والهالا در انتظار شماست!

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×