اخباراخبار بازی هابازیمعرفی بازی

لیست بازی های ابرقهرمانی در دست ساخت، از آیرون من تا واندر وومن!

فیلم‌های ابرقهرمانی از وقتی که بچه بودیم همیشه مورد علاقه اکثر ماها بودن. اما درسال‌های اخیر اون درخشش دوران طلاییشون رونداشتن و اکثر مواقع باشکست مواجه میشن. در مورد بازی‌های ابرقهرمانی اما این موضوع برعکسه و استودیوها با سرمایه گذاری در زمینه‌های مناسب تونستن موفقیت‌های زیادی رو کسب کنن. مثال بارزشون هم اسپایدرمن‌های اخیر هستن که هممون از نتیجه‌شون خبر داریم و می‌تونیم روی آینده‌ی این مسیر حساب باز کنیم. برای همین در ادامه لیست بازی های ابرقهرمانی در دست ساخت رو داریم. تا پایان این لیست همراه بنچفا باشید.

Suicide Squad: Kill the Justice League در صدر لیست بازی های ابرقهرمانی در دست ساخت

Suicide Squad: Kill the Justice League در صدر لیست بازی های ابرقهرمانی در دست ساخت

همه چیز از اسمش معلومه. به عنوان جوخه انتحار، یک گروه دولتی متشکل از ابرشرورهای زندانی، ماموریت شما اینه که سوپرمن و بقیه اعضای لیگ عدالت رو بیرون کنید. ساخته شده توسط  Rocksteady Studios، مغز متفکرهای پشت سری جذاب Batman Arkham، یک تا چهار بازیکن کنترل هارلی کوین، ددشات، کاپیتان بومرنگ و کینگ شارک رو در یک شوتر سوم شخص چند نفره کنترل می‌کنن. این اکشن وحشتناک به نظر میرسه و در حالی که عناصر سرویس زنده مارو به فکر وادار می‌کنن، کار خیره‌کننده‌ی Rocksteady با بتمن ما رو تا حدودی خوشبین می‌کنه که جوخه انتحار در دستان امنی قرار داره.

Marvel's Wolverine، مورد انتظارترین در Wonder Woman در لیست بازی های ابرقهرمانی در دست ساخت

Marvel’s Wolverine، مورد انتظارترین در لیست بازی های ابرقهرمانی در دست ساخت

Insomniac  که تنها به سوزن زدن به مرد عنکبوتی بسنده نکرده، با اعلام اینکه در حال ساخت یک بازی Wolverine هست، دنیای گیمینگ رو شوکه کرد. ما اطلاعات کمی در مورد این پروژه هیجان انگیز بهجز از یک تیزر کوتاه سینمایی داریم. Insomniac games تایید کرد که این عنوان روند پخته‌ای داره و در همون دنیای بازی‌های Spider-Man اتفاق می‌افته. طرفداران دقیق همچنین ایستراگ‌های خیلی کوچکی رو داخل تریلر پیدا کردن که به هالک اشاره می‌کنه. برای فهمیدن این چنین موارد زمان زیادی رو در پیش داریم چرا که هنوز بازی در دست توسعه قرار داره و اطلاعات زیادی ازش در دسترس نیست.

Wonder Woman در لیست بازی های ابرقهرمانی در دست ساخت

Wonder Woman در لیست بازی های ابرقهرمانی در دست ساخت

در نهایت، نمادین‌ترین ابرقهرمان تاریخ، یک بازی ویدیویی مستقل دریافت می‌کنه. Wonder Woman که در جریان گیم اواردز ۲۰۲۱ معرفی شد، توسط Monolith، تیم سازنده Middle-earth: Shadow of Mordor / War و F.E.A.R ساخته میشه. تاکنون، ما می‌دونیم که این بازی یک ماجراجویی تک نفره جهان بازه که توسط سیستم انقلابی Nemesis در سرزمین میانه طراحی شده. مشخص نیست که آیا این طرح به عنوان یک داستان اصلی در جزیره زادگاه دیانا، Themyscira اتفاق می‌افته یا در چندین مکان مختلف در «دنیای انسان‌ها» رخ میده. ما فقط امیدواریم که Monolith به بازی Wonder Woman که مدت‌هاست به تعویق افتاده، جایگاه سلطنتی رو که شایسته‎‌ی اون اهدا کنه.

Skydance's Marvel Game

بازی Skydance’s Marvel Game

برخی پیش‌بینی می‌کردن که پروژه بزرگ مارول Skydance مربوط به Fantastic Four باشه، اما ما در عوض چیز کاملا متفاوت و هیجان‌انگیزی رو دریافت می‌کنیم. تیمی که توسط نویسنده Uncharted، امی هنیگ رهبری میشه، در حال کار روی یک ماجراجویی در جنگ جهانی دوم با بازی کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه آزوری، پدربزرگ T’Challa هستن. ابرقهرمانان در کنار گابریل جونز از Howling Commandos و نانالی، جاسوس واکاندا، با نازی‌ها / هیدرا مبارزه می‌کنن. با وجود چهار قهرمان داستان، این پروژه که هنوز عنوانی نداره، یک ماجراجویی خطی تک نفره‌ست که دیدگاه‌های متفاوتی در مورد جنگ ارائه میده. ما چیزهای بیشتری در مورد بازی نمی‌دونیم، اما مشتاقیم که هرچه زودتر بیشتر بفهمیم تا بتونم باهاتون به اشتراک بذارم.

بازی Iron Man ساخته‌ی Motive Studio

بازی Iron Man ساخته‌ی Motive Studio

استودیوی Motive، تیم بازسازی Star Wars: Squadrons and  و   Dead Space، یک بازی مرد آهنی بدون عنوان رو در دست ساخت داره. این بازی اکشن سوم شخص و تک‌نفره با هدف به تصویر کشیدن پیچیدگی، جذابیت و نبوغ خلاق تونی استارک، به بازیکنان این امکان رو میده تا احساس کنن که واقعاً بازی کردن در نقش مرد آهنی چجوریه. سازندگان این بازی شامل تهیه‌کننده اجرایی Olivier Proulx میشه که به‌عنوان تهیه‌کننده در عنوان Marvel’s Guardians of the Galaxy دست داشت. Motive اعلام کرد که این بازی در مرحله پیش تولید قرار داره، به این معنی که احتمالاً زمان زیادی طول می‌کشه تا تصاویر خوب و واقعی از این عنوان به دستمون برسه. Iron Man همچنین اولین بازی از یک همکاری طولانی تر بین EA و Marvel هست.

Black Panther

بازی Black Panther

EA و استودیوی جدید Cliffhanger Games چیزی رو به طرفداران Black Panther ارائه میدن که هرگز شاهدش نبودن: یک بازی ویدیویی که به پادشاه Wakanda تقدیم شده.این بازی به عنوان یک بازی اکشن سوم شخص داستان محور توصیف میشه، که ما تا سال ها شاهد ثمره تلاش‌های Cliffhanger نخواهیم بود چون که این پروژه هنوز در اوایل مسیر خودش به سر می‌بره. اما این استودیو متشکل از طراحان باسابقه بازی‌ساز با تجربه کار بر روی عناوینی مانند God of War و Middle-earth: Shadow of Mordor هست، بنابراین امیدواریم که این تخصص منجر به ماجراجویی درخور شخصیت Black Panther بشه.

Marvel's Blade، پایان لیست بازی های ابرقهرمانی در دست ساخت

Marvel’s Blade، پایان لیست بازی های ابرقهرمانی در دست ساخت

Arkane Lyon، استودیو پشت سری Dishonored و Deathloop، با رفتن به سراغ اولین بازی ابرقهرمانی لایسنس شده، لقمه‎ی بزرگی رو بداشته. از بین تمام قهرمان‌هایی که می‌تونست انتخاب کنه، ما از انتخاب شکارچی خون آشام مارول شگفت زده شدیم. در اولین مورد برای استودیو، این بازی یک ماجراجویی سوم شخصه که نشان میده بلید از تیغه‌اش استفاده می‌کنه تا انبوهی از خون‌آشام‌ها رو که پاریس رو اشغال کردن، از بین ببره.

نتیجه‌گیری از بازی های ابرقهرمانی در دست ساخت

با توجه به تجربیات گذشته دیدیم که مارول در بخش گیمینگ دست روی پروژه‌های نامطمئن نمی‌گذاره. به همین خاطر میشه با نگاهی امیدوارانه به آینده و بازی‌هایی که قراره در این سبک منتشر بشن نگاه کرد و منتظرشون بود.

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×