اخباراخبار سخت افزار

یک کاربر به ASUS ROG Ally صفحه‌ نمایش دوم اضافه کرد

در طول چند سال گذشته بازی با سیستم‌های قابل‌حمل، پیشرفت چشمگیری داشته. با دسترسی به معماری‌های قدرتمندتر CPU و GPU، شرکت‌هایی مثل ASUS می‌تونن سیستم‌های مبتنی بر ویندوز با کارایی بالا رو به طور خاص برای بازی ارائه کنن. این سیستم‌ها صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر با وضوح بالا دارن. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


طرفداران سیستم‌های  Nintendo DS که دارای صفحه‌نمایش دوگانه بودن، ممکنه علاقه‌مند به تغییر کنسول ASUS ROG Ally خودشون باشن تا از یک صفحه نمایش دوم هم استفاده کنن، چون در حال حاضر هیچ وسیله جانبی رسمی یا واسطه‌ای این ویژگی رو ارائه نمی‌‌ده.

صفحه نمایش دوم برای کنسول دستی ROG Ally

یکی از مادرها (Modder) از صفحه نمایش Wimaxit M728، یک صفحه نمایش ۷ اینچی از نوع IPS با رزولوشن ۱۰۲۴×۶۰۰ پیکسل استفاده می‌کنه که از طریق HDMI متصل میشه. از آنجایی که Ally درگاه HDMI نداره، باید از یک آداپتور با رابط USB Type-C استفاده بشه. صفحه ثانویه فقط یک قطعه ساده نیست. طراحی این دستگاه متکی به مکانیزم لولاست که به یک قاب پشتی چاپ شده برای ROG Ally نیاز داره. در نهایت دستگاه رو به یک طراحی تاشو واقعی تبدیل می‌کنه.

نسل کنونی دستگاه و کنسول‌های دستی، از جمله دستگاه‌های ASUS ،MSI و Lenovo، به‌عنوان محلی برای تست ایده‌های جدید عمل می‌کنن. این شرکت‌ها نسل بعد این دستگاه‌ها رو با تغییرات و بهبودهای بسته به نیاز مصرف‌کننده عرضه کنن. اگرچه گرافیک داخلی ممکنه برای پشتیبانی از رندر همزمان دو صفحه به اندازه کافی قدرتمند نباشه. اما این دستگاه جانبی می‌تونه برای اجرای چت‌های Discord، نمایش نقشه یا نمایش اطلاعات سیستم در real-time بدون نیاز به بازگشت به ویندوز مفید باشه.

باید این رو بدونید که استفاده از یک صفحه‌نمایش دوم باعث تخلیه سریع باتری میشه مگر اینکه دستگاه به پریز برق متصل باشه.

اگر تو این فکر هستید که این ماد رو امتحان کنید، این کاربر تمام لینک‌های که برای مواد و مدل‌های سه‌بعدی نیاز دارید به اشتراک گذاشته. با این حال، بهتر است قبل از وارد شدن به مدهایی مثل این، صبر کنید تا گارانتی ROG Ally شما تمام بشه. به این ترتیب، اگر چیزی خراب شد یا اتفاقی افتاد، خطر لغو گارانتی رو نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×