اخباراخبار سخت افزار

لیست محصولات ایسوس در Computex 2024 افشا شد: جای خالی RTX 5090

رویداد Computex امسال در روز ۴ ماه جون برگزار میشه و بسیاری از شرکت‌ها و سازندگان معروف سخت افزار هم در این رویداد شرکت می‌کنن. ایسوس قراره تو کامپیوتکس امسال محصولات جدیدش برای بخش‌ها و اهداف مختلف رو معرفی کنه. حالا لیستی از محصولات برنامه‌ریزی شده افشا شده و قراره این محصولات رو در نمایشگاه Computex 2024 ببینیم. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


جای خالی کارت گرافیک RTX 5090 در کامپیوتکس ۲۰۲۴

با نبودن سری RTX 50 شروع می‌کنیم. شایعاتی وجود داشت که NVIDIA ممکنه سری جدید خودش رو به نمایش بذاره. اما به نظر می‌رسه این شایعات بی‌اساسن. NVIDIA می‌دونه که Computex یک نمایشگاه مهمه و توی این نمایشگاه صدها محصول جدید معرفی می‌شن. شاید ایده بدی باشه که سری RTX 50 رو به جای یک مناسبت جداگانه نزدیک به معرفی، تو این رویداد معرفی کنیم. ایسوس هم این قضیه رو تایید کرده و هیچ RTX 5090 در لیست Computex وجود نداره.

محصولات مبتنی بر سری Qualcomm Snapdragon X و همچنین تراشه‌های جدید Meteor Lake اینتل، Vivobook S15 یا Zenbook S16، ProArt P16 PX 13 و PZ13 تو لیست این رویداد هستن. ایسوس سری جدید لپ‌تاپ‌های ProArt رو قراره عرضه کنه که از سری نسل سیزدهم به‌روزرسانی نشدن. لپ‌تاپ‌های مبتنی بر AMD هم قراره عرضه بشن، از جمله مدل‌های به‌روزرسانی‌شده TUF A14 و A16 و به‌روزرسانی نسخه G16.

ایسوس همچنین یوپی‌اس قابل حمل Mojlonir خودش رو عرضه می‌کنه. علاوه بر این‌ها، منبع تغذیه جدید Thor 1600W III Titanium هم تو Computex معرفی میشه. سری جدیدی از تجهیزات جانبی به همراه یک روتر جدید هم تو راهه. احتمالاً جالب‌ترین محصول جدید ROG Ally 2024 باشه. این همون ROG Ally 2 نیست که چند هفته پیش توسط ایسوس معرفی شد، بلکه یک به‌روزرسانی میان محصوله. قراره APU Ryzen Z1 رو به عنوان مدل فعلی داشته باشه، اما انتظار می‌ره مشکل مربوط به کارت SD حل شده باشه. یسری منابع هم منابع معتقدن که ممکنه باتری بزرگ‌تری داشته باشه، اما جز این هیچ تغییر قابل توجهی وجود نداره.

ایسوس یک ایونت رو برای کامپیوتکس با نام “Always Incredible” برای ۳ جون برنامه‌ریزی کرده. به‌نظر میاد بسیاری از این محصولات قراره تو این ایونت برای اولین بار رونمایی بشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×