محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
بازیسیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز بازی Lies of P + معرفی سیستم پیشنهادی

تریلر جدید بازی Lies of P در جریان مراسم سامر گیم فست (Summer Game Fest) به نمایش گذاشته شد. در این تریلر، حدود هشت دقیقه از گیم پلی بازی به نمایش درومد. در انتهای ویدئو تریلر بازی Lies of P، تاریخ انتشار بازی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و همچنین پلتفرم رایانه شخصی مشخص شد. در ادامه این مطلب از بنچفا قصد داریم سیستم مورد نیاز بازی Lies of P رو معرفی کنیم.


درباره بازی Lies of P 

بازی Lies of P یک بازی سولزلایک با ترکیب داستان پینیکوعه که نخستین بار در سال ۲۰۲۱ معرفی شد. اما حالا در در جریان مراسم سامر گیم فست (Summer Game Fest) که می‌تونید اخبار مربوط به اون رو در بنچفا بخونید تریلر و گیم پلی جدیدی از این بازی رو شاهد بودیم.

علاقه‌مندان به بازی Lies of P  می‌تونن این بازی رو از طریق فروشگاه‌های رسمی پیش خرید کنن. همچنین، نئوویز گیمز نسخه دمو بازی رو برای کنسول‌ها و کامپیوتر منتشر کرده. طبق اعلام تیم سازنده، این نسخه شامل دو چپتر آغازین بازیه که در صورت خرید بازی، گیمرها می‌تونن ادامه داستان رو بازی کنن و از همه اون لذت ببرن.

بازی Lies of P در شهر کرات و در اواخر قرن نوزدهم الی اوایل قرن بیستم اتفاق می‌افته. در بازی Lies of P یک ربات انسان‌نما به نام پینوکیو باید فرد مرموز به نام ژپتو رو پیدا کنه. در حین تلاش‌های پینیکیو برای برای پیدا کردن ژپتو نباید به کسی اعتماد کنه؛ چون جهانی که توی اون قرار گرفته پر از موجودات فریب‌کار و دروغ‌گوعه. توی این بازی تبدیل شدن به یک انسان واقعی فقط با گفتن دروغ امکان‌پذیر میشه.

شما مخاطبین بنچفا هم منتظر عرضه رسمی این بازی هستید؟ پیشنهاد می‌کنم اگه به این سبک بازی علاقه دارید و گیم‌پلی اون هم براتون جذاب بوده اون رو از استیم یا پلتفرم‌های دیگه پیش خرید کنید. در ادامه قصد داریم به معرفی سیستم پیش نیاز بازی Lies of P بپردازیم. اگه قصد دارید این بازی رو روی PC بازی کنید باید با سیستم پیش‌نیاز اون آشنا باشید. در ادامه هم سیستم پیشنهادی بازی Lies of P رو بهتون معرفی می‌کنیم. 

سیستم مورد نیاز بازی Lies of P (حداقل)

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Lies of P

در ادامه جدول مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Lies of P رو مشاهده می‌کنید.

سیستم عاملWindows 10 64bit
پردازندهAMD Ryzen 3 1200/Intel Core i3-6300
رم۸ GB RAM
گرافیکAMD Radeon RX 560 4GB / NVIDIA GeForce GTX 960 4GB
DirectXVersion 12
فضای مورد نیاز۵۰ گیابایت

سیستم پیشنهادی بازی Lies of P 

سیستم عاملWindows 10 64bit
پردازندهAMD Ryzen 3 1200/Intel Core i3-6300
رم۱۶ GB RAM
گرافیکAMD Radeon RX 6500 XT 4GB / NVIDIA GeForce RTX 1660 6GB
DirectXVersion 12
فضای مورد نیاز۵۰ گیابایت

جمع‌بندی

تا اینجا با سیستم مورد نیاز بازی Lies of P آشنا شدیم. همینطور که می‌بینید این بازی برای اجرا نیاز به سخت افزار بالارده و خیلی خاص نداره و به راحتی با سیستم‌هایی که از پردازنده‌های اقتصادی یا میان رده چند نسل پیش استفاده می‌کنن قادر به اجرای این بازی هستن.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×