محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
بازیسیستم مورد نیاز

سیستم پیش نیاز بازی Street Fighter 6 + معرفی سیستم پیشنهادی

سیستم پیش نیاز برای بازی Street Fighter 6 شامل چه قطعاتی میشه؟ داشتن یک نرخ فریم پایدار برای تجربه‌ای عالی در هر بازی مبارزه‌ای ضروریه، این شامل این بازی Capcom هم میشه. 

با این حال، هشدار به همه‌ی مبارزان: برای اجرای بهترین نسخه Street Fighter، نیاز به سخت‌افزار قوی‌تری دارید. تا آخر این مطلب با بنچفا همراه باشید تا سیستم پیش نیاز بازی Street Fighter 6  و سپس در ادامه سیستم پیشنهادی برای تجربه بهتر این بازی رو معرفی کنیم.


 بازی استریت فایتر ۶ در تاریخ دوم ژوئن ۲۰۲۳ به طور جهانی عرضه میشه و بالاخره انتظار رو به پایان می‌رسونه.

با استفاده از موتور خصوصی کپکام RE ENGINE، تجربه استریت فایتر ۶ سه حالت بازی شامل World Tour, Fighting Ground and Battle Hub داره که از تفاوت‌های خاصی برخوردارن.

در این نسخه جدید، کاراکترهای افسانه‌ای و محبوب‌های جدیدی مثل ریو، چون-لی، لوک، جیمی، کیمبرلی و کاراکترهای دیگه حضور دارن که هر کدوم از این شخصیت‌ها با طراحی نوین جذاب و مهیج و حرکت‌های سینمایی درون این بازی جای خودشون رو پیدا کردن تا هر چه زودتر با گیمرها ارتباط برقرار کنن.

سیستم پیش نیاز بازی Street Fighter 6

سیستم پیش نیاز و حداقلی برای بازی Street Fighter 6 ممکنه کامپیوترهای کمی قدیمی رو تحت فشار قرار بده. Capcom پیشنهاد می‌کنه که Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 580 دارای قدرت کافی برای اجرای بازی هستن، اما توسعه‌دهنده توضیحی درباره‌ این که چه عملکردی انتظار دارید نمیده. به همین دلیل، ما پیشنهاد می‌کنیم که بهترین کارت گرافیکی که می‌تونید رو تهیه کنید تا از افت ناخواسته نرخ فریم جلوگیری کنید.

حالا بریم سراغ چیزای دیگه. پردازنده‌هایی مثل Intel Core i5 7500 یا AMD Ryzen 3 1200 اگه همراه با ۸ گیگابایت رم استفاده بشن، قابلیت اجرای بازی رو بهتون میده. طبیعیه که اگه به سیستم رو با پردازنده قوی‌تری ارتقا بدید، کیفیت نمایش بازی هم بالا میره.

همه گیمرها برای تجربه‌ بهینه، به مشخصات توصیه‌شده Street Fighter 6 خیلی توجه نمی‌کنن و می‌دونن برای بازی با تنظیمات و رزولوشن بالا نیاز به سخت افزاری قوی‌تر دارن. با ارتقای نسل کارت گرافیک، شما به یک Nvidia GeForce RTX 2070 یا AMD Radeon RX 5700 XT نیاز دارید تا تمامی جزئیات بازی به خوی نمایش داده بشه. به این معنی که پردازنده‌های گرافیکی مثل ۱۶۶۰ و ۱۶۵۰ دیگه برای اجرای این بازی مناسب نیستن و اکه قصد داشته باشید این بازی رو انجام بدید باید به فکر ارتقای کارت گرافیک باشید. 

پردازنده پیش نیاز هم توی این نسخه کمی ارتقا پیدا کرده که طبیعیه. Capcom از کاربرها میخواد که کامپیوتر رو با یه چیپ هگزاکور مثل Intel Core i7 8700 یا AMD Ryzen 5 5600 مجهز کنید. اما مهم‌ترین چیز، نیاز به ۱۶ گیگابایت رمه.

فضای مورد نیاز بازی Street Fighter 6 به ۶۰ گیگابایت میرسه. ما پیشنهاد می‌کنیم برای اجرای این بازی از SSD استفاده کنید تا از زمان بارگذاری طولانی و مشکلات احتمالی عملکرد جلوگیری کنید.

سیستم پیش نیاز بازی Street Fighter 6

سیستم پیش نیاز بازی Street Fighter 6 (حداقل)

در ادامه می‌تونید سیستم پیش نیاز بازی Street Fighter 6 رو ببینید. البته توجه کنید که این درواقع سیستم حداقلی برای اجرای بازیه و برای تجربه بازی بهتر به سخت افزار قوی‌تری نیاز دارید.

پردازنده Intel Core i5-7500 / AMD Ryzen 3 1200
کارت گرافیک GTX1060 (VRAM 6GB) / Radeon RX 580
رم۸ گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای بازی Street Fighter 6

پردازنده Intel Core i5-12100 /12400/ AMD Ryzen 5 5500
کارت گرافیک RTX 2070 / Radeon RX 5700XT
رم۱۶ گیگابایت

توجه داشته باشید که برای بازی در رزولوشن‌های بالا با کارت گرافیک قوی‌تری نیاز هست. هرچند پردازنده گرافیکی RTX 2070 توی نسل خودش قدرتمند بود اما در حال حاضر می‌تونید این بازی رو با کارت گرافیک‌های جدیدتر دیگه مثل RTX 3060 و RTX 3060ti با رزولوشن ۱۴۴۰p بازی کنید.

شما می‌تونید بررسی کارت گرافیک MSI RTX 3060 GAMING X 12G رو در بنچفا بخونید. همچنین از بخش کتگوری به بررسی کارت گرافیک‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×