محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز بازی Sonic Superstars برای PC

بالاخره تاریخ انتشار بازی Sonic Superstars اعلام شد، و این بازی قراره در ماه اکتبر منتشر بشه؛ یعنی همزمان با عناوین مهم دیگه مثل Spider-Man 2، Alan Wake 2 و Assassin’s Creed Mirage. این یه بازی با هدف بازگشت به بازی‌های کلاسیک ۲D سونیکه که هممون عاشقشیم و گرافیک‌ جذابی هم داره. حالا سیستم مورد نیاز بازی Sonic Superstars هم برای PC مشخص شده. در ادامه این مطلب از بنچفا قصد داریم به سیستم مورد نیاز Sonic Superstars بپردازیم. اگه قصد تجربه این بازی روی PC رو دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 


سیستم مورد نیاز بازی Sonic Superstars

در سیستم مورد نیاز مشخص شده، فریم‌ریت هدف یا رزولوشن مشخص نشده، ولی به طور کلی باید بدونید که این عنوان خیلی به سخت افزار قوی نیاز نداره. اگه می‌خواید بازی Sonic Superstars رو با کیفیت بالاتر بازی کنید، به کارت گرافیکی مثل GTX 1070 با ۸ گیگابایت VRAM و همراه با پردازنده Ryzen 5 2600 لازم دارید. در ادامه شما حداقل سیستم مورد نیاز بازی Sonic Superstars رو می‌بینید. بدون شک اگه از سخت افزار جدیدتری استفاده می‌کنید، این بازی بدون مشکل برای شما اجرا میشه.

OSWindows 10 – ۶۴-BitWindows 11 – ۶۴-Bit
پردازندهIntel Core i5-2400, 3.1 GHz or AMD FX-8350, 4.2 GHzIntel Core i5-6600 or AMD Ryzen 5 2600
رم۶ GB RAM۱۲ GB RAM
کارت گرافیکNVIDIA GeForce GTX 750, 2 GB or AMD Radeon HD 7790, 2 GBNVIDIA GeForce GTX 1070, 8 GB or AMD Radeon RX Vega 56, 8 GB
DirectXVersion 11Version 11

اگه سیستم قدیمی دارید هم مشکلی نیست چون می‌تونید با پردازنده گرافیکی GTX 750 با ۲ گیگابایت VRAM و یه پردازنده i5-2400 هم بازی کنید. همچنین به ۱۲ گیگابایت RAM نیاز دارید، ولی در مورد فضای ذخیره‌سازی چیزی ذکر نشده. خلاصه، بازی خیلی سنگین نیست.

در حال حاضر می‌تونید بازی رو روی کامپیوتر از طریق Steam از لینک زیر پیش‌خرید کنید.

سیستم مورد نیاز بازی Sonic Superstars

شما می‌تونید سیستم مورد نیاز بازی الن ویک ۲ رو هم در بنچفا ببینید.

نظرتون درباره سیستم موردنیاز بازی Sonic Superstars چیه؟ آیا منتظر انتشار این بازی هستید؟ نظراتتون رو در کامنت‌ها بگید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×