بازی Lords of the Fallen از DLSS3 و FSR3 پشتیبانی میکند
بازی Lords of the Fallen، عنوان بعدی استودیو CI Games که توسط موتور Unreal Engine 5 ایجاد شده، رسماً اعلام کرده که از فناوری NVIDIA DLSS3 پشتیبانی میکنه، همونطور که توسط انویدیا دیروز اعلام شد. علاوهبراین، گزارشهای اولیه توسط اینفلوئنسرها در روز گذشته در دسترس قرار گرفت که دو روز قبل از انتشار رسمی بازی، یک نگاهی به بازی انداختن و نظرشون رو با کاربرهای دیگه به اشتراک گذاشتن. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.
پشتیبانی بازی Lords of the Fallen از DLSS3 و FSR3
این پیشنمایشهای ابتدایی شامل نگاهی به تنظیمات درون بازی هم بود. به همین دلیل تایید شد که بازی Lords of the Fallen، با تکنولوژی FSR3 به بازار خواهد آمد. در حال حاضر، تنها یک بازی دیگه وجود داره که هم DLSS3 و هم FSR3 رو پشتیبانی میکنه؛ بازی «Immortals of Aveum». به عبارت دیگه، بازی Lords of the Fallen، دومین بازی به حساب میاد که این ادغام تکنولوژی دوگانه رو داره.
بازیهایی که در حال حاضر یعنی اکتبر سال ۲۰۲۳ از DLSS3 و FSR3 به طور همزمان پشتیبانی میکنن:
- بازی Immortals of Aveum
- بازی Lords of the Fallen
توسعهدهندگان بازی دلیلی برای حذف پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژیهای افزایش وضوح ندارن، مگر اینکه توافقات خاصی داشته باشن یا وقت کافی برای بهینهسازی نداشته باشن. اضافه کردن این تکنولوژیها به بازی، تجربه گیمرها رو بدون نیاز به سخت افزار قدرتمند بهبود میبخشه.
بازی Lords of the Fallen به عنوان وارث بازی معروفی به همین نام در سال ۲۰۱۴ عمل میکنه، هرچند مستقیماً دنباله اون نیست. این نسخه جدید توسط Hexworks، یک استودیوی تأسیس شده توسط CI Games در سال ۲۰۲۰، توسعه یافته. مسیر توسعه بازی از زمان اعلام اولیهاش در سال ۲۰۱۴ با تغییرات و تأخیرات متعددی همراه بوده. پس از این تغییرات، بازی در نهایت در تاریخ ۱۳ اکتبر برای بازیکنان در دسترس قرار میگیره.
تریلر بازی Lords of the Fallen
در ادامه تریلر بازی Lords of the Fallen و بخشی از گیم پلی اون رو مشاهده میکنید.