بازیسیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز بازی Avatar: Frontiers of Pandora + سیستم پیشنهادی

بازی Avatar: Frontiers of Pandora یکی از بازی‌های مورد انتظار سال بود. در این مقاله قصد داریم سیستم مورد نیاز بازی Avatar: Frontiers of Pandora رو معرفی و در ادامه مشخصات سیستم پیشنهادی برای اجرای با کیفیت این بازی رو لیست کنیم. برای آشنایی با سخت افزار مورد نیاز بازی Avatar: Frontiers of Pandora با بنچفا همراه باشید.


سیستم مورد نیاز بازی Avatar: Frontiers of Pandora + سیستم پیشنهادی

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Avatar: Frontiers of Pandora برای PC

برای اجرای بازی Avatar Frontiers of Pandora، به یک کارت گرافیک GPU NVIDIA GeForce GTX 1070، یک پردازنده Intel Core 17-8700K، به همراه ۱۶گیگابایت رم و ۹۰ گیگابایت فضا نیاز دارید.

Intel Core i7-8700K or Ryzen 5 3600CPU
NVIDIA GeForce GTX 1070 or Radeon RX 5700GPU
۱۶GB (Dual-channel mode)RAM
۹۰GB (SSD Recommended)Storage
Windows 10 (64-bit only)OS

همچنین اگر کارت گرافیک AMD Radeon RX 5700، پردازنده AMD Ryzen 5 3600 و ۱۶ گیگابایت رم دارید، می تونید حداقل نیازهای سخت افزار بازی Avatar Frontiers of Pandora رو برآورده کنید. شما می‌تونید بازی رو با این مشخصات سخت افزاری اجرا کنید، اما بدون شک نمی‌تونید تنظمات گرافیکی رو روی حالت‌های High یا Ultra قرار بدید. در ادامه مشخصات سیستم پیشنهادی بازی آواتار پاندورا قرار داده شده.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Avatar: Frontiers of Pandora برای PC

اندازه Avatar: Frontiers of Pandora برای دانلود روی سیستمتون ۹۰ گیگابایته و باید حتما روی SSD نصب بشه. این بازی روی سیستم با ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی و بالاتر اجرا می‌شه.

سیستم پیشنهادی بازی Avatar: Frontiers of Pandora

سیستم پیشنهادی بازی Avatar: Frontiers of Pandora

توسعه‌دهندگان این بازی لیست مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Avatar: Frontiers of Pandora رو هم برای کاربران قرار دادن. جالبه که این مشخصات نسبت به مشخصات پایه جهش بسیار زیادی داره. مشخصات توصیه شده Avatar Frontiers of Pandora تجربه گیم پلی بسیار روان‌تری رو تضمین می‌کنن. توسعه‌دهنده Massive Entertainment یک پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti، یک پردازنده Core i5-11600K اینتل و ۱۶ گیگابایت رم رو برای کاهش احتمال لگ و سایر مشکلات عملکرد هنگام بازی Frontiers of Pandora توصیه می‌کنه. پس میشه گفت برای اجرای این بازی به سخت افزار نسبتا قوی و جدیدی نیاز دارید.

Intel Core i5-11600K or Ryzen 5 5600XCPU
NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti or Radeon RX 6700 XTGPU
۱۶GB (Dual-channel mode)RAM
۹۰GB HDD (SSD Recommended)Storage
Windows 11OS

شرکت Massive Entertainment همچنین سیستم مورد نیاز Frontiers of Pandora را برای مشخصات Enthusiast و Ultra منتشر کرد تا گرافیک بهتری نسبت به مشخصات پیشنهادی داشته باشید.

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Avatar: Frontiers of Pandora در ۱۴۴۰p

برای رسیدن به کیفیت ۱۴۴۰p با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه در Frontiers of Pandora، باید یه کارت گرافیک با قدرت NVIDIA GeForce RTX 3080 یا معادل اون داشته باشید. با این حال، برای بازی Frontiers of Pandora در حالت ultra به کارت گرافیک GPU NVIDIA GeForce RTX 4080 با پردازنده Intel i7 12700K نیاز پیدا می‌کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب با سیستم مورد نیاز بازی Avatar: Frontiers of Pandora آشنا شدید. همچنین در ادامه مشحص سیستم مورد نیاز برای این بازی با رزولوشن‌های مختلف رو بررسی کردیم. نظر شما درباره سری بازی‌های آواتار چیه؟ آیا برای تجربه این بازی هیجان دارید؟

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×