اخباراخبار بازی ها

تریلر GTA 6 در دنیای واقعی بازسازی شد

اولین تریلر بازی محبوب GTA 6 سال قبل توسط راکستار منتشر شد و در این تریلر شاهد گرافیک فوق‌العاده و جزئیات زیادی بودیم. حالا یه یوتیوبر معروف به تازگی اولین تیزر بازی رو در زندگی واقعی بازسازی کرده و نتیجه واقعاً خیره کننده و جذابه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


از زمانی که تریلر اول این بازی تو دسامبر سال گذشته منتشر شد چندین نسخه‌‌ مختلف بازسازی این تریلر افسانه‌ای رو دیدیم، یه بازسازی دقیق تو بازی GTA V و حتی یه بازسازی بامزه از شرکت خودروسازی هیوندا. چهار ماه گذشته و حالا یوتیوبری به نام ‘اندرو لویت’ موفق شده تریلر بازی GTA 6 رو با استفاده از مکان‌های واقعی بازسازی کنه. نتیجه کارش به‌شدت شگفت‌انگیزه و میشه تصور کرد که چقدر برای ساخت این ویدئو زحمت کشیده. تریلر اول Rockstar برای بازی مورد انتظار GTA، شامل مکان‌ها و صحنه‌های معروف مختلفیه که می‌تونید در ویدئو ببنید.

اولین تریلر بازی GTA که توسط Rockstar منتشر شد، در عرض کمتر از دو روز به رکورد بیش از ۱۰۰ میلیون بازدید رسید و بازدیدهای تریلر اولیه بازی GTA V رو در ۱۲ سال گذشته شکست.

تاریخ انتشار بازی GTA 6

طبق برنامه‌ریزی‌ها باید تو سال ۲۰۲۵ منتظر انتشار این بازی برای پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس اس باشیم. بر اساس تحلیل‌های بانک آمریکا، نبود نسخه PC و عناصر تریلر این بازی، قانعشون نکرده که بازی تو مرحله آزمایشی عالیه برای همین انتشارش ممکنه تاخیر هم داشته باشه.

سام هاوزر، بنیان‌گذار Rockstar Games در اعلام رسمی این بازی در سال گذشته گفت: Grand Theft Auto VI به تلاش‌ برای عبور از محدودیت‌ها در تجربه‌های دنیای باز و داستان محور ادامه می‌ده و ما بسیار خوشحالیم که این دیدگاه جدید رو با بازیکنان در سراسر جهان به اشتراک بگذاریم.

اگر خبر جدید در مورد این بازی منتشر بشه دوباره در موردش صحبت می‌کنیم. حالا نظرتون در مورد بازی چیه؟ فکر می‌کنید این بازی بالاخره چه زمانی منتشر میشه؟ نسخه pc بازی چه اتفاقی براش می‌افته؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×