اخباراخبار سخت افزار

درایور آرک اینتل با ۵ تا ۴۸ درصد بهبود برای بازی‌های DirectX11 منتشر شد

اگر عنوان‌های قدیمی‌تر تو بازی‌ها رو دوست دارید و گرافیکتون اینتل آرکه خبرای خوبی براتون داریم. اینتل یک درایور جدید برای گرافیک‌های Alchemist منتشر کرده و این درایور آرک ۱۰۱.۵۴۴۴ در دسترس قرار گرفته. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


اینتل همچنان عملکرد یسری از عنوان‌های قدیمی‌تر رو ارتقا میده و روشون کار می‌کنه. آخرین آپدیت zeroes برای بازی‌های DirectX11 باهدف عملکرد سری Arc A (موبایل و دسکتاپ) و Arc یکپارچه منتشر شده. این درایور قول عملکرد بهتر از ۵٪ تا ۴۸٪ بسته به بازی و تنظیمات، رو داده. تا ۵٪ بهبود تو بازی‌های مثل Days Gone ،Unturned ،VRChat و تا ۱۵% تو بازی Dyson Sphere Program ،Fortnite،Lethal Company ،Mass Effect دیده میشه. پیشرفت بزرگ که از ۳۰% تا ۴۸% تو بازی‌های مثل Astronner ،Need for Speed Heat ،Mass Effect اعلام شده که به‌ویژه تو پردازنده‌های گرافیکی Core Ultra Arc دیده میشه.

این درایور باگ‌های مختلفی رو تو بازی‌هایی مانند No Rest for the Wicked (رفع باگ‌های پیشگفتار) و Assetto Corsa که در حالت alt-tabing مشکلات تمام صفحه داشت، برطرف می‌کنه. یک‌سری اصلاحات هم تو Halo Infinite (با ردیابی پرتو) و Diablo 4 دیده میشه. لیست مشکلاتی که پیدا و اطلاع‌رسانی شده، طولانیه برای اطلاع ازشون می‌تونید این لینک رو چک کنید.

اگر با هر کدوم از مشکلات توی لیست برخوردید بدونید که اینتل داره روی حلشون کار می‌کنه و اگر به مشکلی برخوردید که توی لیست نیست می‌تونید به مهندسای اینتل اطلاع بدید تا حلش کنن. تو لیست زیر هم می‌تونید تغیرات این درایو رو ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×