اخباراخبار سخت افزار

پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 4060 Ti با مشکلات تأمین مواجه هستند

به نظر می‌‌رسه کارت گرافیک RTX 4060 Ti مشکل تأمین داره و عرضه‌شون جوری که شرکت‌ها انتظار دارن خوب نیست. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


Board Channels، سایتی که اخبار و زمزمه‌های شرکت‌های همکار سازنده کارت گرافیک رو جمع‌آوری می‌کنه، گفته که عرضه پردازنده‌های گرافیکی مبتنی بر AD106 به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته.

 به نظر می‌رسه عرضه پردازنده‌های گرافیکی RTX 40 جوری که شرکت‌ها انتظار دارن خوب نیست، و حتی یک مدل عرضه کمتری نسبت به مدل‌های دیگه داره. هر دو نسخه ۸ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایتی کارت RTX 4060 Ti، در دو هفته اول آوریل با کاهش قابل توجهی تو عرضه روبرو شده.

کارت گرافیک RTX 4060 Ti با مشکل تامین مواجه است

گزارش شده است که توزیع مدل‌های RTX 4060 Ti به چند ده – ۵۰ قطعه در هر محموله کاهش پیدا کرده. ظاهراً همه برندها هم تحت تأثیر قرار گرفتن و تخصیص به طور قابل توجهی برای شرکت‌های مانند Colorful یا شرکت‌های همکار مستقر در تایوان ( ASUS، MSI، Gigabyte) کاهش پیدا کرده.

منابع AIC هم کاهش عرضه مدل‌های RTX 4060 Ti رو تأیید کرده. با این حال، بعیده که تأثیر قابل توجهی روی  دسترسی جهانی این سری داشته باشه. خیلی از کارت‌های RTX 40 مشکل مشابهی دارن، RTX 4090 بهترین مثاله که در نهایت هم روی قیمت و هم روی دسترسی جهانی تأثیر گذاشت. با وجود توقف تولید، مدل‌های دیگه مثل RTX 4070 Ti یا RTX 4080 تا به امروز تو دسترس هستن.

کارت گرافیک RTX 4060 Ti یکی از محبوب‌ترین پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA تو این نسله. با این حال، فروشندگان مشکلی با کاهش قیمت نسبتاً زودهنگام SKU نداشتن. هر دو مدل در حال حاضر کمتر از قیمت رسمی به فروش می‌رسن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×