@benchfa_team
اخباراخبار سخت افزار

چطور سخنرانی Nvidia در Computex 2024 را تماشا کنیم؟ زمان و انتظارات keynote انویدیا

مدیرعامل Nvidia، جنسن هوانگ، دوباره با ژاکت چرمی معروفش حاضر میشه و آماده است تا سخنرانی پیش‌از-Computex تیم سبز رو ارائه بده. مطمئناً این سخنرانی هم در مورد موج کامپیوترهای AI خواهد بود که این سال‌ها به شدت بر صنعت تأثیر گذاشته. تا آخر این مطلب با بنچفا همراه بشید.


با توجه به اینکه Nvidia در چند سال گذشته در پیشروی انقلاب AI بوده، منطقیه که Nvidia نمی‌تونست اجازه بده رویداد Computex که قرار بود خیلی سنگین روی AI باشه، بدون اینکه حرفی برای گفتن داشته باشه، بگذره.

انتظارات از رویداد Computex 2024: بخش سخت‌افزاری هوش مصنوعی

سخنرانی Nvidia قبل از سخنرانی اصلی کنفرانس توسط دکتر لیزا سو از AMD در روز دوشنبه برگزار میشه، بنابراین این سخنرانی به طور فنی یک سخنرانی Computex نیست، اما این مانع نمیشه که ما این رویداد رو به صورت زنده تماشا کنیم و تمام اخبار جدید رو که یکشنبه شب می‌شکنه، براتون بیاریم، پس منتظر اخبار بیشتر باشید.

زمان سخنرانی Nvidia در Computex 2024

سخنرانی Computex Nvidia از ساعت ۷ بعدازظهر به وقت تایپه در یکشنبه، ۲ ژوئن شروع میشه، که معادل ساعت ۷ صبح به وقت شرق آمریکا و ۱۲ ظهر به وقت بریتانیا در همون روزه.

این زمان برای کسانی که در آمریکا و بریتانیا تماشا می‌کنند، بسیار راحت‌تره، برخلاف سایر سخنرانی‌های رسمی که از دوشنبه شروع میشن و همگی صبح به وقت تایپه هستن، بنابراین در آمریکا خیلی دیر شب و در بریتانیا خیلی زود صبح شروع میشن.

زمان سخنرانی Nvidia در Computex 2024

چطور سخنرانی Nvidia در Computex 2024 رو تماشا کنیم

می‌تونید سخنرانی Computex 2024 Nvidia رو روی سایت Nvidia و همچنین صفحه YouTube Nvidia تماشا کنید. ما هم استریم زنده رو برای شما اینجا قرار دادیم تا بتونید راحت‌تر سخنرانی رو دنبال کنید.

ما همچنین یک وبلاگ زنده از این رویداد حدود ۱۵ دقیقه قبل از شروع سخنرانی خواهیم داشت، پس حتماً به TechRadar برگردید تا تمام اخبار و تحلیل‌های جدید رو همون موقع دنبال کنید.

مراسم رو می‌تونید از لینک زیر در ساعت ۲:۳۰ بعدازظهر در یوتوب ببینید.

انتظار چه چیزی از سخنرانی Nvidia در Computex 2024 داریم؟

در یک کلمه؟ AI. قرار است که صحبت‌های زیادی درباره AI بشه، که جای تعجب هم نداره. سخنرانی سال گذشته Nvidia در Computex فقط درباره AI بود و این قبل از اون بود که کل صنعت تصمیم بگیره که سال ۲۰۲۴ سال کامپیوترهای AI باشه.

خب، هیچ شرکتی در حال حاضر بهتر از Nvidia در زمینه AI عمل نمی‌کنه و می‌تونید شرط ببندید که Nvidia قصد داره تو این سخنرانی خیلی روی برتری AI در RTX و چیپ‌های AI مرکز داده خودش تاکید کنه.

چیزی که نباید انتظارش رو داشته باشید، اخبار مربوط به کارت‌های گرافیک سری ۵۰۰۰ Nvidia مثل RTX 5090 یا RTX 5080 هست. این اعلان‌ها هنوز زمان زیادی دارن، پس اگه منتظر اخبار کارت گرافیک هستید، احتمالاً خیلی ناامید خواهید شد – مگر اینکه بخواید بدونید چطور از کارت گرافیکتون برای AI استفاده کنید. آیا گفتم که Nvidia خیلی روی این مسئله AI تأکید داره؟

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

‫۲ نظر

  1. سلام برای مشخصات زیر چه کارت ۳۰۵۰ بگیرم از چه برندی و مدلش چی باشه ممنون
    مادربورد
    Asus tuf h770 pro wifi ddr5
    هارد
    سامسونگ ۹۸۰
    سی پی یو
    Core i5 12400
    رم
    ۵۶۰۰mhz vengeance
    پاور
    گرین ۸۰۰ وات hp evo

    1. الان موجودی این کارت خیلی دیگه تو بازار زیاد نیست. به نظرم با توجه به حنک بودنش از هربرندی که بگیرید اوکیه. هرچند پیشنهاد می‌کنم ۴۰۶۰ بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×