بازیسیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز بازی Only Up برای PC + سیستم پیشنهادی

تو دنیای بازی‌های رایانه‌ای، باقی موندن جلوی رقبا خیلی مهمه. هر وقت عناوین جدید و هیجان‌انگیز وارد دنیای گیم شدن، یه سوال تو ذهن هر بازیکن نقش می‌بنده: آیا سیستم من می‌تونه این بازی رو اجرا کنه؟ در این مقاله سعی داریم به بررسی سیستم مورد نیاز بازی Only Up بپردازیم و ببینیم برای تجربه این بازی روی PC به چه سخت افزاری نیاز دارید. در ادامه هم سیستم پیشنهادی برای بازی Only Up معرفی می‌کنیم. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


حداقل سیستم مورد نیاز بازی Only Up

سیستم مورد نیاز بازی Only Up برای PC + سیستم پیشنهادی

بازی Only Up! یه بازی هیجان‌انگیز اکشن-ماجراجوییه که به خاطر گرافیک خیره‌کننده و داستان جذابش طرفداران زیادی پیدا کرده. این بازی که توسط استودیوی «SCKR Games» توسعه پیدا کرده، بازیکنان رو به دنیایی پر از چالش، رازها و لحظات پر تنش می‌اندازه. ولی قبل از اینکه خودتون رو در این دنیای مجازی غرق کنید، بیاید حداقل سیستم مورد نیاز بازی Only Up رو ببینیم. این بازی از استیم در دسترسه.

Intel Core i3-2100 / AMD FX-6300CPU
NVIDIA GeForce GTX 760 / AMD Radeon HD 7850GPU
۸ GB RAMRAM
۵۰GBStorage
Windows 10 (64-bit)OS

سیستم پیشنهادی برای بازی Only Up

سیستم مورد نیاز بازی Only Up برای PC + سیستم پیشنهادی

تو دنیای هیجان‌انگیز گیمینگ، داشتن سخت‌افزار و نرم‌افزار مناسب اساسیه. اگه هدفتون اجرای حداقل نیازمندی‌هاست یا دنبال صعود به ارتفاعات گیمینگ حرفه‌ای هستید، “Only Up!” یه ماجراجویی منحصر به فرد رو تضمین می‌کنه.

Intel Core i5-6600K / AMD Ryzen 5 1600CPU
NVIDIA GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 580GPU
۱۶GB RAMRAM
۵۰GBStorage
Windows 10 (64-bit)OS
سیستم مورد نیاز بازی Only Up برای PC + سیستم پیشنهادی

بهترین سیستم برای تجربه بازی Only Up

در دنیای همیشه در حال تکامل بازی، فراتر رفتن از مرزهای قابلیت‌های سخت‌افزاری، تلاشی محسوب میشه برای بسیاری از گیمرها تا سیستم خودشون رو همیشه به روز نگه دارن. اگر به دنبال تجربه «Only Up» در تمام شکوه اون هستید مشخصات زیر رو در نظر بگیرید. همچنین نمایشگر با نرخ تازه‌سازی بالا برای بازی روون‌تر توصیه میشه.

Intel Core i7-9700K / AMD Ryzen 7 3700XCPU
NVIDIA GeForce RTX 3080 / AMD Radeon RX 6900 XTGPU
۳۲GB RAMRAM
۵۰GBStorage
Windows 10 (64-bit)OS

جمع‌بندی سیستم مورد نیاز بازی اونلی آپ

در این مقاله به سیستم مورد نیاز بازی Only Up برای PC پرداختیم و گفتیم برای اجرای این بازی به چه سخت افزاری نیاز دارید. همچنین در ادامه سیستم پیشنهادی برای بازی با کیفیت بالاتر رو معرفی کردیم. نظر شما درباره این بازی محبوب چیه؟ در بخش کامنت‌ها برامون بنویسیم.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

‫۳ نظر

  1. این بازی که تقریبا قدیمی شده ،چزا حالا بهش پرداختین؟!!!
    از بنچفا توقع بازی های روز دنیا هست نه بازی سال گذشته و…

  2. این بازی که تقریبا قدیمی شده ،چزا حالا بهش پرداختین؟!!!
    از بنچفا توقع بازی های روز دنیا هست نه بازی سال گذشته و….

    1. سلام محمدرضای عزیز. روزتون بخیر. ما در حال کامل کردن لیست سیستم‌های مورد نیاز بازی‌های محبوب هستیم و آنلی آپ هم جزو این لیست بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×