بازیسیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز بازی PES 2023 + سیستم پیشنهادی برای PC

در این مطلب قصد داریم به سیستم مورد نیاز بازی PES 2023 بپردازیم. این بازی توسط Konami Digital Entertainment ساخته و آپدیت جدید اون در سال ۲۰۲۳ برای کامپیوتر منتشر شده. اگه به فوتبال علاقه دارید، حتما با عنوان eFootball آشنا هستید. یادتون نره که این عنوان جدیدش، درواقع همون عنوان Pro Evolution Soccer (PES)ـه که سال‌هاست جز محبوب‌ترین بازی‌های فوتبالی دنیاست. تا آخر این مطلب با بنچفا همراه باشید.

حالا قصد داریم تا آخرین نسخه این بازی معروف رو معرفی کنیم و ببینیم برای اجرای این بازی نیاز به چه قطعات سخت افزاری دارید. در ادامه با لیست حداقل سیستم مورد نیاز بازی PES 2023 آشنا می‌شید.

سیستم مورد نیاز بازی PES 2023 + سیستم پیشنهادی برای PC

حداقل سیستم مورد نیاز بازی PES 2023

توسعه‌دهنده‌های بازی PES 2023 مشخصات زیر رو به‌عنوان حداقل قطعات لازم برای اجرای بدون مشکل بازی PES 2023 پیشنهاد دادن. این مشخصات حداقلی هستن و بدون شک برای تجربه بازی با کیفیت و رزولوشن بالاتر به کارت گرافیک و پردازنده قدرتمندتری نیاز دارید. البته نگران نباشید بعد از این بخش، مشخصات سیستم پیشنهادی برای بازی PES 2023 با کیفیت بالاتر هم برای شما قرار دادیم. 😉

سیستم پیشنهادی مورد نیاز بازی PES 2023 برای تجربه بهتر

همونطور که گفتیم حالا نوبت به سیستم پیشنهادی مورد نیاز بازی PES 2023 می‌رسه. این مشخصات هم توسط توسعه‌دهندگان لیست شده.

  • پردازنده: Intel Core i5-7600 / AMD Ryzen 5 1600
  • رم: 8GB
  • کارت گرافیک: GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 590
  • حجم بازی: ۵۰ GB

بدون شک بازی PES 2023 یک شاهکار در دنیای گیمینگه! این بازی فوتبالی که توسط Konami Digital Entertainment توسعه داده شده.

سیستم مورد نیاز بازی PES 2023 + سیستم پیشنهادی برای PC

سیستم پیشنهادی مورد نیاز بازی PES 2023 برای رزولوشن ۲K

هرچند می‌تونید از پردازنده‌ ضعیف‌تر مثل core i3 12100 استفاده کنید البته با کارت گرافیک‌های گفته شده.

تجربه بازی PES 2023 روی PC

همونطور که در ابتدا اشاره شد عنوان PES 2023 در واقع سری جدید بازی‌های Pro Evolution Soccer (PES) به حساب میاد، یعنی این سری محبوب ادامه پیدا کرده و با این عنوان جدید، دنیای فوتبال رو براتون به شکلی متفاوت نشون می‌ده. این بازی اومده که همه‌ی عاشقان فوتبال رو به خودش جذب کنه و تجربه‌ای تازه و واقع‌گرایانه از دنیای فوتبال رو بهتون ارائه بده.

در عنوان PES 2023 شما به محتواهای به‌روز و بروزرسانی‌های فصلی بازیکنا دسترسی دارید. اگه دنبال اخبار نقل و انتقالات تیمای مورد علاقه‌تون هستید، این بازی اومده با همه‌ی آپدیت‌ها و نقل و انتقالات تازه که شما رو مستقیماً تو دنیای واقعی فوتبال قرار بده.

یه چیزی که واقعا جالبه، اینه که PES 2023 کاملا رایگانه! همه‌ی داده‌هاش به صورت آنلاین بروزرسانی می‌شه، پس می‌تونید بدون هیچ هزینه‌ای ازش لذت ببرید. این بازی به طرفداران فوتبال در سراسر دنیا یه فرصت فوق‌العاده می‌ده که تو یه تجربه‌ی واقع‌گرایانه از یه مسابقه فوتبالی غرق بشن. با دستورات آسونی که از طریق کنترلر بازی قابل اجرا هستن، می‌تونید هر حرکت حمله و دفاعی رو به راحتی انجام بدید.

خلاصه اینه که اگه به فوتبال علاقه دارید و دنبال یه تجربه‌ی واقعی از بازی فوتبال هستید، حتما این بازی رو امتحان کنید. PES 2023 یه دنیای جدید از هیجان و تحربه گیم رو بهتون ارائه می‌کنه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

‫۲ نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×