اخباراخبار بازی هااخبار تکنولوژیاخبار سخت افزار

مقایسه عملکرد نسخه جدید DLSS 3.7.0 انویدیا با نسخه‌های قبل در بازیCyberpunk 2077

انویدیا به تازگی نسخه جدید فناوری DLSS یعنی نسخه ۳.۷.۰ رو منتشر کرده. به گفته خود انویدیا این نسخه عملکرد بهتری نسبت به نسخه‌های قبلی خودش داره و در پردازش تصویر دقیق‌تر عمل میکنه و در نهایت تصاویر واضح‌تری تولید می‌کنه. برای برسی این موضوع، تصاویر تولیدی از سه نسخه این فناوری باهم مقایسه شده تا نتیجه بهتر مشخص بشه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


آخرین ورژن DLSS از NVIDIA در بازی Cyberpunk 2077، تغییرات بصری چشمگیری نسبت به نسخه‌های قبلی رو به همراه داره.

 MxBenchmarkPC به‌تازگی یه ویدئو منتشر کرده که در اون ورژن‌های مختلف فناوری DLSS مثل ۳.۵.۱۰, ۳.۶.۰ و نسخه تازه منتشر شده  ۳.۷.۰ در کنار هم قرار داده و مقایسه کرده. در این مقایسه تصاویر باکیفیت جدید و پیش تنظیم “E” در کنار هم قرار داده و نشون می‌ده که این پیش تنظیم تصویری با وضوح بیشتر، پدیده ghosting کمتر، پایداری زمانی و کاهش نویز بهتری داره.

مقایسه تصاویر فناوری ۳.۷.۰ DLSS در بازی Cyberpunk 2077

در پچ‌های ۲.۰ و ۲.۱ با ویژگی‌های جدید مثل یک سیستم مترو کامل و اصلاح بسیاری از مکانیک‌های بازی، به نظر می‌رسه توسعه Cyberpunk 2077 تقریبا تموم شده، چون توسعه‌دهندگان بازی تمرکز خودشون رو روی توسعه قسمت دوم این مجموعه گذاشتن. ولی این به این معنی نیست که بازی کار زیادی داشته، چون این دقیقا همون Cyberpunk 2077 هست که در سال ۲۰۲۰ به صورت ناقص منتشر شد. می‌تونید برای اطلاعات بیشتر درباره وضعیت فعلی بازی و توسعه Phantom Liberty نقد و بررسی Alessio رو بخونید.

 بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty یه بازی فوق‌العاده با داستان جذاب (این بار با موضوع جاسوسی و هیجانی)، مبارزات هیجان‌انگیزه و محتواهای اضافی بازی هم کیفیت خوبی دارن.

تغییر بزرگ این بازی، اصلاحات The perk tree بوده و البته تغییرات دیگری هم داشته؛ مثل مبارزه با وسایل نقلیه و بازسازی سیستم پلیس. باوجوداینکه تغییرات بزرگی محسوب نمیشن، اما همه این‌ها باعث شده این بازی بیشتر مورد استقبال قرار بگیره.

اگر تا الان زیاد به بازی Cyberpunk 2077 علاقه نداشتید بهتره یه سر بهش بزنید چون ۱۲۰ ساعت بازی باکیفیت توی یه دنیای جذاب در انتظار شماست، به‌خصوص اگر سیستم مناسب این بازی خوب و تکنیکی رو دارید. (سیستم با گرافیک RTX 40) .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×