آموزش‌ بازیبازی

چطور در Warzone 2 حرفه ای تر بشیم؟

8 نکته برای حرفه ای تر شدن در بازی Warzone 2

اگر به تازگی با بتل رویال کال آو دیوتی آشنا شدید و یا از وارزون قدیمی به این عنوان نقل مکان کردید، حتما به دنبال کمک برای بهترشدن داخل این بازی می‌گردید. بعد از سال‌ها اکتیویژن تصمیم گرفت که برای وردانسک محبوب و کالدرا دست خداحافظی تکون بده و بتل رویالی جدید، با گیم پلی متفاوت عرضه بکنه. نقشه جدید وارزون ۲، Al Mazrah نام داره که می‌تونیم بگیم اقتباسی از خاورمیانه‌ست. همونطور که گفته شد گیم پلی این بازی دست‌خوش تغییراتی شده که استراتژی بازیکن‌هارو هنگام بازی حسابی تغییر داده. در ادامه‌ی این مطلب از بنچفا نکاتی رو برای شما آماده کردیم تا شاید به حرفه ای شدن در بازی Warzone 2 کمک کنه.

۱. درست عوض کردن منطقه‌‌ برای حرفه ای شدن در بازی  Warzone 2 

به طور کلی شما دو گزینه برای حرکت داخل محوطه امن بازی (خارج از گاز) دارید که هرکدام نکات مثبت و منفی خودشون رو دارن. گزینه اول حرکت به سمت وسط و بازی کردن در وسط محوطه امن بازی هست که در اواخر بازی کمک زیادی به نحوه قرارگیری شما و شرکت در جنگ‌ها میکنه. اما از طرفی هم باعث میشه توسط دشمنان محاصره بشید و کار براتون سخت بشه. گزینه دوم بازی کردن به سمت مایل به لبه گاز هست که از نکات مثبتش میشه به دور بودن از جنگ ها اشاره کرد و نکته منفی‌ای هم که داره اینه که همواره باید در حال حرکت باشید تا داخل گاز گیر نیفتید. در نهایت باتوجه به سبک بازی خودتون می‌تونید یک حالت رو انتخاب کنید.

۲. پول و لوت‌های موردنیاز رو سریع‌تر بدست بیارید

فرقی نمیکنه که کدوم یک از موارد بالا رو انتخاب کنید، اما اگر می‌خواهید زودتر از رقبای خود پیشی بگیرید، پس باید زودتر لوت موردنیازتون رو بدست بیارید. اوایل که بازی منتشر شد کاربران از نبود پول کافی روی زمین برای لوت‌کردن ناراضی بودن تا که اکتیویژن مقدار اون رو افزایش داد. پس الان دغدغه کمتری برای پیدا کردن پول دارید. همچنین ماموریت‌های متفاوتی داخل بازی وجود دارن که با انجام‌دادن هرکدوم مقداری پول رو دریافت می‌کنید. راجع به تیر و دیگر موارد هم که نیازی به توضیح نیست و به اندازه کافی داخل لوت‌ای زمین بازی مشاهده می‌شن:)

۳. حواستون به متاهای بازی باشه 

چیزی که همواره برتری زیادی به بازیکن‌‌ها داده استفاده از متاها یا همون قوی‌ترین اسلحه‌های بازی بوده. لگد اسلحه، سرعت شلیک کردن، فاصله تیراندازی، و مقدار آسیب‌رسانی همه فاکتورهایی هستن که روی میزان قوی‌بودن یک اسلحه تاثیر می‌ذارن. پس شاید استفاده از یک اسلحه ممکنه برای شما لذت‌بخش باشه اما فاکتورهای لازم رو نداشته باشه و باعث ضعیف‌شدن عملکردتون داخل بازی بشه. در این‌مورد می‌تونید برای پیداکردن اسلحه‌های متا، عبارت Warzone 2 meta guns رو داخل گوگل جستجو کنید چون بعد هر آپدیت دست‌خوش تغییراتی میشن.

۴. وارزون ۲، Modern Warfare 2 نیست

اگر در سری‌های بتل رویال تازه‌کار هستید، حواستون باشه فقط بهترین بازیکن‌ها می‌تونن با تمام سرعت داخل نقشه بازی مشغول دوییدن و کشتن دشمن‌ها باشن. پس باید حواستون به جنگ‌هایی که دارید باشه و تمام اون‌هارو آنالیز کنید تا به اشتباهاتتون پی ببرید. به عنوان مثال اگر مقابل یک اسنایپر قرار گرفتید، سعی کنید از پشت بهش حمله کنید. یا وقتی که شیلد شما شکسته شده قهرمان بازی درنیارید و عقب‌نشینی کنید تا بتونید دوباره شیلدتون رو پر کنید. مودهای Resurgence بیشتر شبیه به جنگ‌هایی هستن که شما داخل Modern Warfare 2 تجربه می‌کنید، پس کمک زیادی داخل بتل رویال نمی‌کنن.

۵. از جنگیدن نترسید!

اینکه میگیم داخل نقشه ندویید و موقع جنگ‌ها حواسستون رو جمع کنید، به این معنی نیست که با هر صدایی که به گوشتون خورد مخفی بشید و به اصطلاح کمپ کنید! همیشه باید خودتون رو آماده جنگیدن کنید تا از غافلگیری جلوگیری کنید. اگر موفق به کشتن یک دشمن بشید، این به این معنی هست که هم به برد نزدیک‌تر شدید و هم به لوت‌های اون بازیکن دسترسی پیدا می‌کنید. حتی اگرهم شکست بخورید و بمیرید، می‌تونید با ضبط کردن ویدیوی اون قسمت از بازی و تماشای اون به نقاط ضعف و اشتباهاتتون پی‌ببرید. پس از جنگیدن، نترسید!

۶. بهترین محل فرودآمدن رو انتخاب کنید

همونطور که می‌دونید، Warzone 2 از نقشه بزرگی برخورداره و داشتن نقشه بزرگ به این معنی هست که شما گزینه‎‌های زیادی برای فرودآمدن بعد از پریدن از هواپیما دارید. هرکدام از این محل‌ها لوت مخصوص به خودشون رو دارن و علاوه بر اون، میزان بازیکن‌هایی که در هر منطقه از بازی از هواپیما پایین می‌پرن هم متفاوته. پس باتوجه به سبک بازیتون و فاکتورهای موجود، بهترین منطقه رو برای فرودآمدن انتخاب کنید.

۷. از ماموریت‎‌های داخل بازی استفاده کنید

همونطور که گفتیم پول از مهم‌ترین لوت‌های بازی محسوب میشه و برای به‌دست آوردنش علاوه بر روی زمین داخل بازی ماموریت‌های متفاوتی وجود دارن که لیست اون‌ها رو باهم میبینیم:

Bounty: با برداشتن این ماموریت به صورت رندوم یک بازیکن داخل بازی برای شما نشان داده میشه که با کشتنش می‌تونید پول زیادی به‌دست بیارید.

Safecracker: کاملا شبیه به Scavenger که داخل وارزون ۱ وجود داشت، گاوصندوق‌هایی برای شما داخل بازی مشخص میشن که با بازکردن اون‌ها می‌تونید پول و لوت زیادی به‌دست بیارید.

Secure Intel: برای انجام‌دادن این ماموریت شما باید مدتی رو در یک منطقه خاص که داخل نقشه شما نمایش داده میشه رو بگذرونید که با کامل کردنش علاوه بر لوتی که دریافت می‌کنید، مکان منطقه امن بعدی نیزهم بر روی نقشه به شما نمایش داده میشه.

Most Wanted: بهتره بگیم این ماموریت مثل یک شمشیر دولبه می‌مونه. به این‌صورت که شما با برداشتن این ماموریت در نقشه به مدت ۳ دقیقه برای تمامی بازیکنان علامت‌گذاری میشید که با به‌ پایان رساندن این ماموریت علاوه بر پول، تمامی یارهای مرده شما به صورت رایگان به بازی بازخواهند گشت.

حرفه ای شدن در بازی Warzone 2

۸. برای حرفه ای شدن در بازی  Warzone 2  کار تیمی رو فراموش نکنید

به عنوان آخرین نکته، توصیه ما به شما میتونه این باشه که اگر داخل یک تیم بازی می‌کنید، حتماً و حتماً براساس کار تیمی پیش برید. چرا که اکثر دشمنان شما از این اصل پیروی می‌کنن و اگر شما ازش چشم‌پوشی کنید، قطعا ضرر می‌کنید! پس همیشه به کمک هم‌تیمی‌های خود برید و سعی کنید با کمک اون‌ها تنها گروهی باشید که Al Mazrah رو زنده ترک میکنه!

درآخر کنار تمامی نکات بالا، وارزون ۲ گیمی نیازمند مهارت، شانس زیاد و آگاهی‌محیطی بالاست که ترکیبشون تجربه‌ای زیبا رو برای شما رقم میزنه. پس بی‌حرکت نمونید، سوار هواپیما بشید و از چترتون برای فرودآمدن داخل Al Mazrah استفاده کنید تا بتونید از تجربیاتتون برای ما بنویسید :)

‫۳ نظر

  1. همه این ها را رعایت می کنیم اما ۲ مشکل باقی می ماند . اول اینکه جای خوب برای پریدن نمی شناسم دوم اینکه اینترنت وحشتناک است و مثلا وقتی می آیم تا دشمن را بکشم ناگهان اینترنت خراب می شود و نه تنها که می میرم بلکه بازی کرش هم می کند خیلی روی مخ هست

    1. ۱-جای خوب رو به مرور زمان میشناسی نگرانش نباش،زیاد بازی کن حرفه ای میشی
      ۲-الف)نت vdsl بخر یا اینترنتای سرعت بالا قیمتشون حدود ۸۰۰ تومن الی ۲،۳ میلیونه
      در غیر اینصورت قید بازی رو بزن
      ب)از vpn استفاده نکن چون پینگ رو بشدت بالا میبره از dns استفاده کن که مشکل قطعی نداشته باشی
      Dns داخل گوگول هست سرچ کن یه خوبشو پیدا میکنی

  2. تو بازی اگه کاور داشته باشی(پشتت کسی نباشه) گان هم خوب باشه و موومنت خوبی داشته باشی(movment) و جلو بازیکن موقعی که تیر میزنی بپر بپر یا بشین پاشو یا دراز بکشی راحت انمیو میزنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×