محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

Ratchet and Clank: Rift Apart در ماه جولای به پیسی میاد!

استودیو اینسامنیاک، در توییتی اعلام کرد که بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در تاریخ ۲۷ جولای، دو سال پس از عرضه برای پلتفرم Playstation 5. این پورت، همکاری استودیا اینسامنیاک با استودیو Nixxes Software‍ه، گروهی که قبلا روی عناوینی مثل Hitman: Absolution و Shadow of The Tomb Raider کار کرده.

این بازی انگار خیلی خوب پورت شده، و ویژگی‌های مهمی داره. Ratchet and Clank: Rift Apart از ری تریسینگ برای بازتاب نور و سایه‌ها پشتیبانی می‌کنه، و از مانیتورهای التراواید با نسبت تصویر ۲۱:۹، ۳۲:۹ و تا ۴۸:۹ پشتیبانی می‌کنه. فریم ریت این بازی هم محدود نیست، و شما می‌تونید از نرخ فریم بالا لذت ببرید. همچنین این بازی از تکنولوژی‌های آپ‌اسکیل DLSS2 و DLSS3 و FSR2 و Intel XeSS پشتیبانی می‌کنه. تکنولوژی آپ‌اسکیل خود استودیو اینسامنیاک با نام Temporal Injection هم در این بازی موجوده.

Ratchet and Clank: Rift Apart به طور کامل از موس و کیبورد پشتیبانی می‌کنه، یا اگه می‌خواید می‌تونید از هر کنترلری استفاده کنید، مثل تمام بازی‌های پیسی. اگه کنترلر Dualsense دارید و اونو با کابل به پیسی وصل کنید، می‌تونید از هپتیک فیدبک این کنترلر هم لذت ببرید.

کسایی که بازی رو دیجیتالی پیش‌خرید کنن، Carbonox armor وPixelizer weapon رو دریافت می‌کنن. پنج زره از نسخه Digital Deluxe و بسته زره بیستمین سالگرد، و همچنین پنج زره اضافی بر اساس بازی های قبلی سری Ratchet and Clank در این بازی برای نسخه پیسی موجوده.

Carbonox armor و Pixelizer weapon

عنوان Ratchet and Clank: Rift Apart در ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ به عنوان یک انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه شد. حالا، قراره پس از بیش از دو سال در ۵ مرداد ، کمتر از دو ماه دیگه به پیسی راه پیدا کنه. تا اینجا، سال ۲۰۲۳ سال سختی برای پیسی گیمرها بود و بازی‌های زیادی با باگ‌های زیاد برای پیسی عرضه شدن، جدیدترینشون هم The Lord of the Rings: Gollum که بیشتر شبیه به یه بازی موبایلیه تا یه بازی پیسی. سابقه سونی هم در پورت بازی‌ها خرابه، و چندماه پیش The Last of US: Part 1 رو عرضه کرد که روی کارت گرافیک دو ساله RTX 3070 عملکرد ضعیفی ارائه می‌داد! در بررسی کارت گرافیک RTX 4060 Ti که یک هفته پیش عرضه شد هم دیدیم که این بازی به خوبی اجرا نمیشه! بازی Ratchet and Clank: Rift Apart به دست استودیو بهتری پورت شده، و باید منتظر بمونیم و ببینیم که این عنوان چه عملکردی روی پیسی داره.

آماده‌اید فریم‌ریت‌هاتون رو به رخ گیمرهای پلی استیشن بکشید یا نه؟:)

محسن خدابخش

.Hello there من محسنم، با کلی علاقه که هیچ ربطی به هم ندارن. علاقه‌ام به گیم از 5 سالگی شروع شد و بیشتر فهمیدن درباره اینکه چطوری بازی‌ها اجرا میشن باعث شد به دنیای سخت افزار کامپیوتر وارد بشم. عاشق فیلم و سریال (مخصوصا استار وارز) هستم و تا الان زمان زیادی از زندگیم رو پای League of Legends هدر دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×