محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

بالاخره آپدیت ۱.۲۰ ماینکرفت منتشر شد!

بعد از مدت‌ها انتظار و آپدیت‌های کوچک، بالاخره موجانگ (Mojang) تصمیم گرفت که دست به تغییراتی بزنه و آپدیت ۱.۲۰ ماینکرفت رو منتشر بکنه. این آپدیت که ورژن ۱.۲۰ هست، Trails and Tales نام داره و هم برای جاوا و هم برای نسخه‌ی بدراک تغییراتی زیادی رو رغم زده. برای این تغییرات هم می‌تونیم به ماب‌ها، مناطق و آیتم‌های جدید اشاره بکنیم. تا پایان این خبر همراه بنچفا باشید.


ماب جدید در آپدیت 1.20 ماینکرفت

ماب جدید در آپدیت ۱.۲۰ ماینکرفت

به عنوان بخشی از این آپدیت پلیرها با ماب جدیدی به نام اسنیفر (Sniffer) رو به رو میشن، که توسط خود پلیرها در رأی‌گیری که در سال ۲۰۲۲ انجام شد انتخاب شد. این نوع ماب‌ها در مناطق خاصی از بازی وجود دارن که مانند تمام موجودات دیگر داخل بازی وظیفه‌ی خاص خودشون رو دارن. علاوه بر این بازیکن٬ها میتونن داخل صحراها به دنبال شترها بگردن و با استفاده از زین ازشون برای نقل مکان استفاده کنن و مزیتی که این ماب داره اینه که شما می‌تونید با دوستتون به صورت همزمان سوارشون بشید:).


بایوم جدید

اگه به اندازه کافی با ماب‌های جدید سر و کله زدین، وقتشه یک سری هم به بایوم جدیدی که در آپدیت ۱.۲۰ به ماینکرفت اضافه شده بزنین. این بایوم Cherry Groves نام داره و معمولاً نزدیک کوهستان‌ها پیدا میشه. همونطور که از اسمش (Cherry) پیداست، این منطقه درخت‌های مخصوص خودش رو داره که در بایوم‌های دیگه امکان پیدا شدنشون وجود نداره. مشخصه‌ی این درخت‌ها هم برگ‌های صورتیشون و افکت‌های صورتی‌ایه که از درخت تولید میشه. همینطور از طریق این درخت‌ها می‌تونید آیتم‌های گل مانندی رو دریافت کنید و ازشون برای تزئین خونتون استفاده کنید.


قابلیت جدید آپدیت 1.20 ماینکرفت

قابلیت جدید آپدیت ۱.۲۰ ماینکرفت

مورد دیگه‌ای که در این آپدیت به ماینکرفت اضافه شده، قابلیتی شبیه به باستان‌شناسیه (Archaeology). با پیدا کردن آیتم‌هایی به اسم  Suspicious Sand و Suspicious Gravel می‌تونید به آیتم‌های دیگه‌ای مانند ابزارها، استخوان، تخم‌های اسنیفر و آثار باستانی برسید. مهم‌تر از همه شما قابلیت شخصی‌سازی آرمورهاتون هست که از طریق روش خاصی می‌تونید شکل‌ و شمایل جدیدی بهشون بدید. هنوز معلوم نیست که قراره این شخصی‌سازی قدرت خاصیبهتون بده یا نه ولی امیدواریم که این اتفاق هم بیفته.

اینجور آپدیت‌ها از تکراری شدن بازی برای پلیرها جلوگیری می‌کنن و حالا باید منتظر بازخورد بازیکنان بشیم و ببینیم آيا باز هم مانند دفعه‌ی قبل موجانگ برای ایجاد تغییرات به نظراتمون گوش میده یا خیر. شما از ۱ تا ۱۰ به این آپدیت چه امتیازی می‌دید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×