محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
بازیسیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز بازی EA FC 24 منتشر شد!

با ورود «دوره جدید» شبیه‌سازی فوبال که در بازی EA Sports FC 24 رخ میده، سیستم مورد نیاز این بازی برای پلیر‌های PC و مخصوصاً طرفداران سری FIFA از اهمیت زیادی برخورداره. تا از قابلیت سیستمشون برای اجرای روان و بی دردسر این بازی مطمئن بشن. پس همراه بنچفا باشید تا باهم ببینیم با چه مشخصاتی رو به رو هستیم.

حداقل سیستم مورد نیاز

بدون معطلی بریم سراغ سیستم‌ها

OS: Windows 10 64-bit 

Processor: Intel Core i5-6600K @ 3.50GHz or AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHZ

Memory: 8 GB RAM 

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti 4GB or AMD Radeon RX 570 4GB

Storage: 100 GB available space

DirectX: Version 12

۱. سیستم عامل: ویندوز ۱۰، ۶۴ بیتی.

۲. پردازنده: شما دو گزینه پردازنده دارید:

   – Intel Core i5-6600K با فرکانس ۳.۵۰ گیگاهرتز

   – AMD Ryzen 5 1600 با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز

هر دوی این پردازنده‌ها مناسب برای اجرای بازی EA FC 24 هستن، اما AMD Ryzen 5 1600 پردازنده جدیدتر و قدرتمندتریه نسبت به Intel Core i5-6600K.

۳. حافظه RAM: حداقل ۸ گیگابایت رم نیاز دارید تا بتونید بازی رو اجرا کنید. این مقدار حافظه به شما امکان اجرای بدون مشکل بازی رو میده.

۴. کارت گرافیک: شما دو گزینه کارت گرافیک دارید:

   – NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti با حافظه ۴ گیگابایت

   – AMD Radeon RX 570 با حافظه ۴ گیگابایت

هر دوی این کارت‌ گرافیک‌ها مناسب برای اجرای بازی EA FC 24 هستن. با این حال، اگر بودجتون اجازه میده، می‌تونید به کارت گرافیک قوی‌تری مثل AMD Radeon RX 570 توجه کنید تا تجربه بازی بهتری داشته باشید.

۵. فضای ذخیره‌سازی: برای نصب این بازی ۱۰۰ گیگابایت فضای آزاد داخل هاردتون داشته باشید کافیه.

۶. DirectX: چیزی که نیاز دارید نسخه ۱۲ از DirectX هست که به صورت پیش‌فرض در ویندوز ۱۰ نصب میشه.

با این مشخصات سخت‌افزاری، شما می‌تونید بازی EA FC 24 رو بدون مشکل اجرا کنید. با این حال، در نظر داشته باشید که تنظیمات گرافیکی و کیفیت تصویر ممکنه اون چیزی که مد نظر شما هست نباشه و راضیتون نکنه و مجبور شید تنظیمات رو به مقدار کمتری تنظیم کنید تا تجربه بازی بهتری داشته باشید. اگه بودجتون اجازه میده بهتره در طراحی سیستمتون به پردازنده و کارت گرافیک قوی‌تری توجه کنید تا تجربه بازی بهتری داشته باشید.

سیستم پیشنهادی بازی EA FC 24

با سرمایه گذاری در یک سیستم مناسب برای بازی EA FC 24، می‌تونید تجربه بازی بهتری داشته باشید. برای همین برخی از جنبه‌های سخت‌افزاری مهم رو مورد بررسی قرار می‌دیم:

OS: Windows 10 64-bit 

Processor: Intel Core i7-6700 @ 3.40GHz or AMD Ryzen 7 2700X @ 3.7 GHZ

Memory: 12 GB RAM 

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660 or AMD RX 5600 XT

Storage: 100 GB available space

DirectX: Version 12

۱. پردازنده: دو پردازنده پیشنهادی اینان:

   – Intel Core i7-6700 با فرکانس ۳.۴۰ گیگاهرتز

   – AMD Ryzen 7 2700X با فرکانس ۳.۷ گیگاهرتز

این دو پردازنده‌ی نسبتاً قدرتمند برای اجرای بازی EA FC 24 مناسبن. با این حال، Ryzen 7 2700X از دسته‌ی پردازنده‌های جدیدتری نسبت به Intel Core i7-6700 و می‌تونه عملکرد بهتری رو ارائه بده.

۲. حافظه رم: ۱۲ گیگابایت دیگه عملا نگرانیتون راجع به اجرا و پردازش بازی رو از بین می‌بره. این مقدار حافظه رم برای بازی EA FC 24 کافیه و به شما امکان اجرای بدون مشکل بازی رو میده.

۳. کارت گرافیک: دو گزینه کارت گرافیک برای شما پیشنهاد شده:

   – NVIDIA GeForce GTX 1660

   – AMD RX 5600 XT

هر دوی این کارت‌ گرافیک‌ها معتبر و تو رنج خودشون قدرتمندن. این‌ها به شما امکان اجرای بازی EA FC 24 با تنظیمات گرافیکی بالا و فریم‌ریت قابل قبول رو میدن. در این مورد هم اگه بودجه‌ی مناسبی در اختیار دارید، می‌تونید کارت گرافیک قوی‌تری مثل AMD RX 5600 XT رو در نظر بگیرید.

۴. فضای ذخیره‌سازی: با داشتن ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، می‌تونید بازی EA FC 24 رو به راحتی نصب و اجرا کنید. اگر هم SSD باشه که چه بهتر، اما در نظر داشته باشید که برخی از بازی‌ها ممکنه نیاز به فضای بیشتری داشته باشن، پس اگه قصد دارید سایر بازی‌ها رو هم بر روی سیستمتون نصب کنید، ممکنه نیاز به فضای بیشتری داشته باشید.

۵. DirectX: شما نسخه ۱۲ از DirectX رو دارید که نسخه‌ای استاندارد و مناسب برای اجرای بازی EA FC 24 هست.

سیستمی که توضیح داده شد، قابلیت اجرای بدون دردسر بازی EA FC 24 رو داره. با این حال، در نظر داشته باشید که تنظیمات گرافیکی و کیفیت بصری ممکنه در بالاترین حالت نباشن و اونطور که باید لذت کافی رو به شما انتقال ندن. پس اگه تواناییش رو دارین به سراغ قطعات بهتری برای کارت گرافیک و یا پردازندتون برید.

در کل سری FIFA در چند سال اخیر اونطور که باید و شاید به حرف دل پلیرها گوش نمیداد و اکثریت از این بازی انتقاد‌های فراوانی داشتن. اما با توجه به نکاتی که اخیراً درباره این عنوان منتشر شده طرفداران امیدواری زیادی پیدا کردن و منتظرن ببینن با چه شاهکاری قراره رو به رو بشن:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×