محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

بازی Alan Wake 2 ده روز تاخیر خورد

بازی Alan Wake 2 برای مدت زمان طولانی ما رو منتظر خودش گذاشته، اما خبر بد اینه که باید بیشتر از این‌ها برای تجربه این بازی صبر کنیم. چرا؟ در ادامه بنچفا جواب این سوال رو میده.


تاخیر ۱۰ روزه برای بازی Alan Wake 2

در یک اطلاعیه رسمی، توسعه‌دهنده Remedy Entertainment به عنوان دلیل تأخیر، حرفی از دلایل فنی نزد و تنها نوشته که «اکتبر ماه شگفت‌انگیزی برای عرضه بازی‌هاست و ما امیدواریم این تغییر تاریخ، فضای بیشتری رو برای تمامی افراد برای لذت بردن از بازی‌های مورد علاقشون فراهم کنه.»

احتمالاً این به این موضوع اشاره داره که اصلاح تاریخ انتشار Alan Wake 2 در اصل سه روز پیش از انتشار عناوین مهمی مثل Marvel’s Spider-Man 2 و Super Mario Bros. Wonder بود، که هر دو در تاریخ ۲۰ اکتبر عرضه میشن. حالا تاریخ جدید انتشار بازی رو به چیزی حدود یک هفته بعد از انتشار این عناوین میبره که خب دلیلشم مشخصه و بیشتر بخاطر مسائل بازاریابی و این حرف‌هاست.

تاخیر 10 روزه برای بازی Alan Wake 2

داستان Alan Wake 2، حدود ۱۳ سال پس از بازی اصلی، روایت میشه و دو قهرمان اصلی داره: نویسنده عنوان بازی و مامور FBI به نام ساگا آندرسون (Saga Anderson). ساگا در حال بررسی یک پرونده قتل در شمال غربی اقیانوس آرامه، در حالی که آلن از زمان پایان بازی اول در دنیای تاریکی وحشتناک به نام «مکان تاریک» (The Dark Place) گیر کرده. بازیکنان قابلیت این رو دارن که بین این دو شخصیت تغییر بدن و می‌تونن به هر میزان که بخوان داخل بازی با کاراکتر مد نظرشون داستان رو جلو ببرن. علاوه بر این Remedy اعلام کرده که در این نسخه، دنباله‌ای که باهاش رو به رو هستیم دارای سبک بقا با تم ترسناکه. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی، می‌تونید به سراغ ویدیو‌های مراسم Summer Game Fest برید.

Alan Wake 2 برای PlayStation 5، Xbox Series X/S و کامپیوتر در تاریخ ۲۷ اکتبر از طریق فروشگاه Epic Games در دسترستون قرار می‌گیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×