محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

بازی جدید لاک پشت های نینجا معرفی شد

در اوایل امسال، شرکت پارامونت اطلاعاتی رو ارائه داد که یک بازی ویدیویی بر اساس رمان گرافیکی محبوب لاک پشت های نینجا با نام The Last Ronin در حال توسعه‌ست. در حالی که اون زمان خبر‌های زیادی راجع به این موضوع نشنیدیم، چندی پیش در نمایشگاه دیجیتال THQ Nordic تیزری بحث برانگیز رو ارائه داد. متاسفانه، هیچ نمایی از گیم‌پلی یا اطلاعات اضافی دریافت نکردیم ولی برای جزئیات بیشتر تا پایان این مطلب همراه بنچفا باشید.


بازی جدید لاک پشت های نینجا به رو رسمی معرفی شد

در داستان رمان The Last Ronin، آخرین بازمانده از اعضای لاک ‌پشت‌ های نینجا در جستجوی انتقام در یک نیویورک ویران شده قرار داره. هم تیزر و هم خلاصه داستان جدید ما رو به این نتیجه می‌رسونه که داخل بازی هم قراره چنین چیزی رو مشاهده کنیم. حالا به‌نظر شما این آخرین رونین کی می‌تونه باشه؟ در یک نیویورک آینده که از جنگ‌ها آسیب دیده، یک لاک‌پشت تنها بازمانده‌ی گروهی شکست ناپذیره. با این حال با آرزوی انتقام خانواده‌ای که از دست داده به مسیرش ادامه میده.

به گفته معاون ارشد مدیرعامل بازی‌ها و رسانه‌های نوظهور در شرکت پارامونت گلوبال در مصاحبه با Polygon در ماه مارس، TMNT: The Last Ronin قراره یک بازی اکشن نقش‌آفرینی تک‌نفره مشابه سری مدرن God of War باشه. این عنوان با تجربه‌ پخته‌تری همراهه که برای طرفداران سری کمیک این مجموعه می‌تونه جالب باشه، اما با همه‌ی این‌ها Rosen در ماه مارس گفت که هنوز چندین سال با عرضه‌ی بازی فاصله داریم.

در حال حاضر Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin دارای تاریخ عرضه مشخصی نیست، اما قراره فعلا برای PlayStation 5، Xbox Series X/S و PC عرضه بشه. اما هر چی هم که باشه عناوین سری لاک پشت های نینجا همیشه جذاب خاص خودشون رو داشتن، حالا چه گیم و چه انیمیشن و فیلم سینمایی. پس می‌تونیم امیدوار باشیم که بازهم خاطرات قدیمیمون زنده بشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×