محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

بالاخره از حجم مورد نیاز بازی Starfield رونمایی شد

با آغاز پری‌لود بازی Starfield در تاریخ ۱۷ آگوست، فضای مورد نیاز برای نصب بازی هم رسما منتشر و همونطور که حدس می‌زدید، قراره چند تا از بازی‌های محبوبتون رو پاک کنید :). پس همراه بنچفا باشید تا باهم ببینیم چقدر فضا باید خالی کنیم.


حجم مورد نیاز بازی Starfield چقدره؟

در Xbox، این بازی حدود ۱۲۶ گیگابایت حجم داره و این در حالیه که در کامپیوتر، استارفیلد حدود ۱۴۰ گیگابایت فضا از هارد شما رو اشغال می‌کنه. خب طبیعتاً این حجم برای همه و مخصوصا ما خیلی زیاده، برای همین استودیوی منتشرکننده لطف کرده و قابلیت دانلود زودتر از موعد رو به ما داده. پری‌لود بازی برای Xbox و کامپیوترهای ویندوزی از تاریخ ۱۷ آگوست شروع شد. از اون طرف هم پری‌لود پلتفرم استیم با تاخیر و از تاریخ ۳۰ آگوست شروع میشه.

بالاخره از حجم مورد نیاز بازی Starfield رونمایی شد

مسئول بخش طراحی، مت کاروفانو (Matt Carofano)، پیش‌تر درباره‌ی اینکه چرا استارفیلد به این اندازه بزرگه، صحبت کرده بود. با توجه به گفته‌های ایشون بازی‌های Bethesda برای اعطای آزادی به بازیکنان در مقیاس بزرگ شناخته می‌شن و همین ایده هم راجع‌به Starfield صدق می‌کنه و از این قاعذه مستثنی نیست.

«در هر یک از بازی‌های ما، همیشه به این جزئیات کوچک که زندگی را به دنیای ما می‌بخشند، توجه فراوانی می‌کنیم. اما استارفیلد در استودیوی Bethesda فقط به یک دنیا محدود نمی‍شود، بلکه قراره یک کهکشان رو درون خودش داشته باشه. پس چرا استارفیلد تا این اندازه بزرگ ساخته شده؟ چون می‌خواهیم به شما آزادی‌ای در سطح کهکشانی بدهیم آزادی‌ای برای تجربه هم‌زمان سیارات هیجان‌انگیز و سیارات آرام.»

این بازی در تاریخ ۶ سپتامبر برای Xbox Series X|S و کامپیوتر منتشر میشه. طبق گفته‌ی مایکروسافت، این بازی ممکن بود یک انحصاری PS5 باشه و اینجا بود که شرکت ایکس باکس وارد عمل شد و ZeniMax رو خریداری کرد. تازه از همون رو انتشار تمام دارندگان اشتراک Game Pass می‌تونن بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی این عنوان رو تجربه کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×