محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

بازی Little Nightmares III معرفی شد؛ هرچیزی که باید بدونیم!

زمانی که Little Nightmares II در سال ۲۰۲۱ عرضه شد، همه‌ی ما از جو افسانه‌ای و معماهای هوشمندانه‌اش تعریف کردیم. اکنون، دو سال و نیم پس از انتشار آخرین نسخه اصلی، طرفداران دو بازی برتر انتظاراتی جدید دارن. Bandai Namco اعلام کرده که توسعه‌دهنده Until Dawn، یعنی Supermassive Games، در حال توسعه نسخه جدیدی از جهان Little Nightmares یعنی بازی Little Nightmares III هست. نه تنها این اخبار، بلکه در مراسم Gamescom هم تریلر گیم‌پلی‌ای از بازی به ما نمایش داده شد. تا پایان این خبر همراه بنچفا باشید.


بازی Little Nightmares III داستان کودکانی به نام‌های لو و الون رو به بازیکنان ارائه میده که در محله اسپایرال گیر افتادن، یک توده‌ای از مکان‌های نگران‌کننده. آن‌ها باید با همکاری با یکدیگر از تهدیدی که در سایه‌ها در انتظارشونه فرار کنن. Little Nightmares III همچنان به عنوان یک بازی تک‌نفره با یک شریک کنترل‌شده توسط CPU قابل بازیه، اما همچنین می‌تونید با یک دوست در حالت کوآپ آنلاین بازی کنید.

دموی بازی Little Nightmares III

دموی بازی در مکانی به نام «نکروپولیس» انجام میشه، که یک منطقه صحرایی بی رنگ و رو پر درد محسوب میشه. طبق گفته‌ تهیه‌کننده Coralie Feniello، این منطقه به عنوان «شهری از انرژی ابدی و مرگ مطلق» توصیف میشه. عدم وجود موسیقی و ترکیب‌های صدایی تهدیدآمیز، این منطقه رو به‌عنوان جایی بی‌امید نمایش میده و زندگی پر تنش رو به‌تصویر می‌کشه. زمانی که لو و الون به ساختمانی بلند می‌رسن، از یک پلکان بلند برای ورود بهش استفاده می‌کنند که به نظر می‌رسه نوعی قبرستان باشه. هر شخصیت دارای یک ابزار مختص به خود با قابلیت‌های منحصربه‌فرده؛ آلون یک آچار داره در حالی که لو یک کمان داره. هر دوی این ابزارها می‌تونن به روش‌های بسیار متفاوتی به باز کردن مسیرهای جدید کمک کنن.

دموی بازی Little Nightmares III

بازی همکارانه به عنوان یک ویژگی اصلی گیم‌پلی عمل می‌کنه، لو و آلون باید با همکاری در حل معماهای مختلف کمک کنن. در یک مثال، آلون باید یک مکانیزم رو بچرخونه تا یک پل رو گسترش بده در حالی که لو در آن زمان برای عبور از پل می‌دوئه و شیار متعادل‌کننده رو با کمانش ثابت نگه می‌داره تا پل در مکان خودش قرار بگیره. این دو شخصیت می‌تونن با همدیگه ارتباط برقرار کنن و حرکاتی انجام بدن که به نظر می‌رسه نیاز به چت صوتی در چنین همکاری‌ای نیست.

در حین ادامه پیشرفت، اون‌ها یک کلاغ پیدا می‌کنن که یک کلید رو نگه می‌داره. با استفاده از کمان خود، لو کلید رو از دهان کلاغ بیرون می‌کشه و دو نفر اون رو به جلو می‌برن تا به قسمت بعدی Necropolis برسن. هنگامی که به مسیرشون ادامه میدن، دست بزرگی در یکی از اتاق‌ها ظاهر میشه. در ابتدا به نظر م‌رسه که یک مجسمست، اما زنده میشه و خودش رو به یک موجود عظیم متصل می‌کنه. این موجود به نام «Monster Baby»، یکی از ساکنان Little Nightmares III محسوب میشه. دو شخصیت به پیشرفت ادامه میدن، به اندازه‌ای که از بچه‌ هیولا فرار می‌کنن تا به اتاقی برسن که بزرگ‌ترین دست بچه‌ هیولا از یک تخته دیوار به داخل نگاه می‌کنه.

دموی بازی Little Nightmares III

سپس دموی گیم‌پلی به زیرزمین‌های تیره Necropolis منتقل میشه. بچه‌ی هیولا هنوز هم باعث خرابی و تخریب دیوارها میشه. پس از حل معماهای مربوط به کف‌پوش‌های بزرگ و گذر از شنی که تا کمرشون بالا اومده، لو و آلون دوباره به خیابان میان. دو نفر تا جایی که امکان داره از بچه‌ هیولا در بخش‌های بیرونی شهر فرار می‌کنن، اما در پایان دمو، به نظر میرسه که شکست می‌خورن، چون که دست بزرگ آماده به گرفتن اون‌ها میشه تا در همین لحظه گیم‌پلی قطع بشه.

عرضه بازی Little Nightmares III

همچنین از «The Sounds of Nightmares»، یک مجموعه پادکست شش قسمتی که به تحقیق درباره جهان Little Nightmares می‌پردازه، با انتشار اپیزودهای اول و دوم متوجه شدیم که Little Nightmares III در سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های PlayStation 5، Xbox Series X/S، PlayStation 4، Xbox One، Switch و PC عرضه میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×