محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی هابازی

فورتنایت چپتر ۴، سیزن ۴ و هر چیزی که لازمه راجع بهش بدونید

فصل جدید فورتنایت، Last Resort در اختیار شما قرار گرفته و با خودش یک بتل پس جدید رو همراه با انواع اسکین‌های جدید، به همراه نقاط جدیدی در نقشه، بازگشت اسلحه‌های قدیمی، آیتم‎‌های جدید و موارد دیگه به بازی میاره. موضوع این فصل حول دستبردها می‌چرخه، هم در نوع کارهای مخفی و هم در نوع کارهای پر سر و صدا، و به طرز جالبی، یک خون‌آشام در مرکز همه‌ این توجه‌ها قرار داره. تا پایان این مطلب با سیزن جدید بازی فورتنایت همراه بنچفا باشید.


درباره فورتنایت بخش ۴، فصل ۴ چی می‌دونیم؟

این خون‌آشام کادو تورن (Kado Thorne) نام داره و در فورتنایت چپتر ۴: سیزن ۴، جزیره رو به خونه‌ خودش تبدیل کرده. این شخص ثروت و گنجینه‌های اطراف خودش رو برای تامین بودجه محل‌های جدیدی در جزیره مانند point of interestهای جدید مصرف کرده: سوئیت‌های سانگوئین (Sanguine Suites)، Relentless Retreat و Eclipsed Estate.

Epic Games اعلام کرده که این سه مکان، پایگاه‌هایی با دفاع قوی به شمار میرن که دارای دوربین‌ها، تورهای لیزری و نگهبان‌ها هستن. و در داخلشون، می‌تونید متوجه بشید که Thorne این مکان‌ها رو با آیتم‌های ارزشمند پر کرده. جای دیگه‌ای از بازی، Thorne همچنین Rumble Ruins، کارخانه Slap Juice و یک برج در Mega City رو هم به خودش اختصاص داده.

در داخل خانه‌های Thorne، شما Infiltrator Pump Shotgun، اس‌ام‌جی Scoped Burst و تفنگ کمکی Twin Mag Assault Rifle رو پیدا می‌کنید، که دارای یک خشاب قابل برگرداندن هست که به شما امکان ریلود سریع‌تر در زمان‌های حساس رو میده. Business Turret از جدیدترین آیتم‌های بازی به عنوان یک کیف دستی به نظر میرسه، اما زمانی که پرتاب میشه به یک تورت نابودگر تبدیل میشه.

در داخل پایگاه‌ها، کیسه‌های دستی Heist Bags وجود دارن، که دارای لوازم و تجهیزات دزدی مثل Crash Pad Jr.، Remote Explosives، Rocket Ram، آیتم‌های هیلینگ، تیر و ‌آیتم‌های دیگه‌ای هستن. در اعماق خانه‌های Thorne، آیتم‌های Mythic از تمام تاریخ فورتنایت وجود داره، مثل Midas’ Drum Gun، TNTina’s Ka-Boom Bow، Ocean’s Bottomless Chug، Kit’s Charge Shotgun، لانچر Shockwave Kit، Zyg and Choppy’s Ray Gun، Foundation’s MK-Seven Assault Rifle و اس‌ام‌جی Stinger Gunnar.

بخش خودرو در بازی فورتنایت چپتر ۴، سیزن ۴

در بخش خودروها، Nitro Fang در دسترس شما قراره داره. این خودرو شامل چندین ظاهر مختلفه، از جمله یک ظاهر که اون رو شبیه یک ماشین تحویل پیتزا می‌کنه. با وجود ظاهر، Nitro Fang ترمز دستی ویژه برای دریفت کشیدن داره.

بخش خودرو در بازی فورتنایت چپتر ۴، سیزن ۴

Augmentهای جدید:

  • On The Go Bag: هر بسته‌ای که باز می‌کنید، یک آیتم که در یک کیف دستی وجود داره رو داخل خودش داره.
  • Sniper Striker: تک‌تیراندازها پس از دمیج دادن به انمی، باعث Siphon میشن.
  • Ammo Drop: نه تنها به شما تیر میدن، بلکه باعث میشن دشمنان تیرهای بیشتری هم دراپ کنن.
  • First Shotgun: شاتگان‌های شما در شلیک اول آسیب بیشتری به دشمنان وارد می‌کنن.
  • Pistol Salvo: تفنگ‌های پیستول شما فایر ریت کمتری دارن اما آسیب بیشتری وارد می‌کنن.
  • Fast Fisher: در شنا سریع‌تر میشید و زمانی که از طریق مناطق ماهیگیری شنا می‌کنید، می‌تونید لوتشون کنید.

بازگشت Augment های قدیمی:

  • Light Fingers
  • First Assault
  • Supercharged
  • Steady Hands
  • SMG Sign Off
  • Keymaster
  • More Parkour
  • Rarity Check
  • Sprint Lines
  • Medium Ammo Acquired
  • Mud Warrior
  • Scope Salvo

گان‌هایی دوباره به بازی برگشتن هم شامل Remote Explosive، Suppressed Sniper Rifle و Suppressed Pistol میشن که دوباره طراحی شده و اکنون به طور کاملاً اتوماتیک عمل می‌کنه. عناصری که از چپتر ۴ فصل سوم فورتنایت باقی موندن هم، شامل Sharp Tooth Shotgun، Maven Auto Shotgun، Havoc Suppressed Assault Rifle، Thermal DMR، Combat SMG، تفنگ پمپ اکزوتیک Heisted Breacher Shotgun، Heisted Breacher Shotgun، Heisted Accelerant Shotgun و Heisted Run ‘N’ Gun SMG، Shockwave Grenades و Shadow Tracker میشن.

یک بخش جدیدی که در فصل ۴ فورتنایت اضافه شده، نگهبان Forecast Towerـه که کشتنشون کارتی رو برای دانلود اطلاعات طوفان بهتون میده که بتونید زون‌های بعدی طوفان رو داخل نقشه مشاهده کنید.

مدال‌های نجات جدیدی هم وجود دارن که از طریق زنده موندن به دست میان. برای ارتقاء به مدال بعدی، باید یک Survivor Quest رو در Battle Royale یا Zero Build که در آن باید تعداد مشخصی از حریفان رو در طول زمانی مشخص بکشید، کامل کنید.

بازی فورتنایت چپتر ۴، سیزن ۴

شما می‌توانید هفت نوع مدال رو بدست بیارید، که هر نوع ده لول برای ارتقا داره: common, uncommon, rare, epic, legendary, exotic و mythic. دریافت مدال Common 1 برای شما Prized Llama Back Bling رو باز می‌کنه. شما با رسیدن به سایر Levelهای بالا استایل‌های جدیدی رو برای این bling می‌گیرید.

در این مطلب به سیزن جدید بازی فورتنایت یعنی، بازی فورتنایت چپتر ۴، سیزن ۴ پرداختیم. در سوالی درباره بخش جدید بازی فورتنایت دارید در بخش کامنت‌ها ازمون بپرسید.

‫۳ نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×