محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
بازیسیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز بازی Naraka: Bladepoint برای PC + سیستم پیشنهادی

Naraka: Bladepoint یک بازی بتل رویال منحصر‌به‌فرد و جذابه که داخلش بازیکنان با استفاده از شمشیرها و توانایی‌های نینجایی، در جزیره‌ای به مبارزه می‌پردازن. با گرافیک ویژوال بسیار زیبا و اجرایی بی‌نقص، این بازی تجربه‌ای هیجان‌انگیز و نوآورانه‌ای رو برای علاقه‌مندان به ژانر بتل رویال فراهم می‌کنه. نکته جالب این بازی، سیستم مبارزاتشه که برخلاف بسیاری از بازی‌های بتل رویال که تمرکزشون بر روی مبارزه‌ از دوره، Naraka: Bladepoint به مبارزات نزدیک بهای بیشتری داده و این نکته این عنوان رو از دیگر بازی‌ها متمایز می‌کنه. حالا که اطلاعات اولیه‌ی کافی رو درمورد این بازی داریم، بریم سراغ سیستم مورد نیاز این بازی. پس تا پایان این مطلب همراه بنچفا باشید.


حداقل سیستم مورد نیاز بازی Naraka: Bladepoint

  • سیستم عامل: Windows 7 SP1 64-bit
  • پردازنده: Intel i5 4th generation or AMD FX 6300 or equivalent
  • رم: ۸ GB RAM
  • کارت گرافیک: NVidia GeForce GTX 960, AMD Radeon R9 370 or equivalent
  • دایرکت اکس: Version 11
  • فضای مورد نیاز: ۵۰ گیگابایت

سیستم‌عامل: برای اجرای بازی Naraka: Bladepoint نیاز به سیستم‌عامل ۶۴ بیتی ویندوز دارید. نسخه‌های ویندوز  ۷،  ۶۴بیتی، ویندوز  ۸.۱، ۶۴ بیتی و ویندوز  ۱۰، ۶۴ بیتی از این بازی پشتیبانی می‌کنن. ویندوز ۱۱ هم که طبیعتاً توانایی اجرای این بازی رو داره.

پردازنده: بازی از پردازنده‌های متوسط یا قوی‌تر پشتیبانی می‌کنه. پردازنده‌های اینتل نسل چهارم (مثلاً i5-4440 و بالاتر) یا پردازنده‌های AMD معادل FX-6300 و بالاتر مناسب اجرای این بازی هستن. اگرم نیاز دارید که پردازندتون رو ارتقا بدید، حتما این کار رو بکنید تا برای اجرای این بازی با مشکل خاصی رو به رو نشید.

حافظه RAM: برای اجرای بازی Naraka: Bladepoint به حداقل ۸ گیگابایت حافظه RAM نیاز دارید. با این حافظه، بازی به‌طور درست اجرا میشه و به شما تجربه‌ی اولیه‌ی بازی رو میده. اگرم امکانش رو دارید، برید سراغ حافظه‌ی رم بیشتر تا دیگه هنگام اجرای بازی از مشکلات احتمالی مربوط به رم جلوگیری کنید و دردسر زیادی نداشته باشید.

کارت گرافیک: برای گرافیک، بازی نیاز به کارت گرافیک متوسط یا بهتری داره. مثلاً از کارت‌های NVidia GeForce GTX 960 یا AMD Radeon R9 370 یا معادل‌های بهترشون استفاده کنید. با این کارت‌ها، می‌تونید بازی رو با گرافیک حداقلی+رزولوشن حداقلی اجرا کنید.

DirectX: بازی به نسخه ۱۱ DirectX نیاز داره. این نسخه از DirectX نسخه‌ای پرکاربرد و مناسب برای بازی‌های مدرن. اما کم کم بازی‌ها دارن به استفاده از DirectX 12 میرن.

فضای ذخیره‌سازی: حداقل ۵۰ گیگابایت فضای خالی در حافظه‌ی ذخیره‌سازی برای نصب و اجرای بازی لازمه.

اگه چنین سیستمی دارید، خیالتون ۹۰ درصد از اجرای بازی راحت باشه (اون ۱۰ درصدم همون بدشانسیای همیشگین:)). اما نباید توقع اجرای بازی رو تنظیمات و رزولوشن مطلوب رو داشته باشید و نهایت با رزولوشن ۷۲۰، ۳۰ فریم بر ثانیه رو داشته باشید.


حداقل سیستم مورد نیاز بازی Naraka: Bladepoint

سیستم پیشنهادی بازی Naraka: Bladepoint

  • سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Naraka: Bladepoint به این صورته:
  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit
  • پردازنده: Intel i7 7th generation or equivalent
  • رم: ۱۶ GB RAM
  • پردازنده گرافیکی: NVidia GeForce GTX 1060 or equivalent
  • دایرکت ایکس (DirectX): Version 11
  • فضای ذخیره‌سازی: ۵۰ گیگابایت

سیستم‌عامل: بهتر است از سیستم‌عامل ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰ استفاده کنید. این نسخه از ویندوز برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های مدرن عملکرد بهتری نسبت به نسخه‌های قدیمی تر داره.

پردازنده: پردازنده‌های اینتل نسل هفتم (مثلاً i7-7700 و بالاتر) یا پردازنده‌های معادل دیگر (مانند AMD Ryzen 7 1700 و بالاتر) مناسبن. اگه دنبال پرفورمنس بیشتری هستید، برید سراغ پردازنده‌های جدید که هزینه‌ی کمتری‌هم دارن.

حافظه رم: برای بهترین تجربه‌ی اجرای بازی، حداقل ۱۶ گیگابایت حافظه RAM نیاز دارید. این حافظه اجرای بازی‌ها و چند برنامه‌ی همزمان رو مدیریت می‌کنه.

کارت گرافیک: از کارت گرافیک NVidia GeForce GTX 1060 یا معادل‌های بهتر استفاده کنید. با کارت‌های گرافیک متوسط یا بالاتر، می‌تونید از گرافیک با کیفیت و تجربه‌ی بهتری از بازی لذت ببرید.

DirectX: بازی به نسخه ۱۱ DirectX نیاز دارد. این نسخه از DirectX نسخه‌ای پرکاربرد و مناسب برای بازی‌های مدرنه.

فضای ذخیره‌سازی: حداقل ۵۰ گیگابایت فضای خالی در حافظه‌ی ذخیره‌سازی برای نصب و اجرای بازی لازم است. اما اینجا بهتون پیشنهاد می‌کنیم که از حافظه‌ی SSD استفاده کنید. چون که لودینگ‌تایم بازی رو به مقدار قابل توجهی کاهش میده و به‌علاوه از دراپ اف‌پی‌اس هم جلوگیری میکنه.

سیستم پیشنهادی بازی Naraka: Bladepoint به شما اجازه میده تا با کیفیت بالا و تجربه‌ی بهتری از بازی Naraka: Bladepoint لذت ببرید. با این حال، در صورت امکان، از پردازنده‌ها، کارت‌های گرافیک و حافظه‌های بالاتر استفاده کنید تا تجربه‌ی بهتری از بازی را داشته باشید. چون که با این سیستم‌ عملکردتون محدود به رزولوشن ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم رو تنظیمات مدیوم میشه.

جمع‌بندی از سیستم مورد نیاز بازی Naraka: Bladepoint

در این مطلب به سیستم مورد نیاز بازی Naraka: Bladepoint پرداختیم. درکل اگه بخوایم ارزیابی کنیم، این عنوان از بهینه‌سازی نسبتاً خوبی برخورداره (اگه بخش SSD رو فاکتور بگیریم) و رنج پلیرهای بیشتری رو به خودش جذب می‌کنه. شاید اگه خیلی از استودیو‌های بازی سازی دیگه هم چنین بهینه‌سازی‌ای داشتن موفقیت‌های بیشتری کسب می‌کردن و طرفدارا هم ازشون راضی بودن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×