محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی هابازی

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty، اوج سایبر پانک

سایرپانک ۲۰۲۷ از زمان راه‌اندازی فاجعه‌باری که در سال ۲۰۲۰ داشت، توسعه‌دهنده‌ CD Projekt Red به‌روزرسانی‌های حیاتی‌ای رو برای Cyberpunk 2077 ارائه کرده تا این بازی رو بیشتر با چشم‌انداز اصلی هماهنگ کنه، اما Phantom Liberty، همراه با به‌روزرسانی رایگان ۲.۰، بزرگترین به‌روزرسانی محسوب میشه. تا پایان این مطلب با آپدیت Cyberpunk 2077: Phantom Liberty همراه بنچفا باشید.

این فضای جدید، حال و هوای مزدور با اکتان بالای Cyberpunk 2077 رو با یک تریلر جاسوسی آرام‌تر معامله می‌کنه و مجموعه‌ای از راه های جدید رو برای تجربه Night City ارائه میده. این DLC دارای شخصیت‌های بزرگیه که همگی خوب عمل کردن، و این در حالیه که حتی اگر کم ازشون داخل بازی استفاده بشه هم تاثیرگذاری خودشونو دارن. تعامل با این شخصیت‌ها در کنسرت‌ها و مشاغل جدید در منطقه Dogtown که به بازی اضافه شده، سرگرم‌کنندگی خودشو داره. کمی پیچ و خم، از لحاظ داستانی و مکانیکی، باعث میشه که Phantom Liberty در مجموعه گسترده‌تری از داستان‌ها در Cyberpunk 2077 منحصربه‌فرد باشه.

آپدیت Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

علی‌رغم همه این‌ها، پایان جدید سفر V که توسط Phantom Liberty اضافه شده، توجه٬‌هارو به خودش جلب می‌کنه و جوهر ژانر علمی تخیلی سایبرپانک رو به پیامی پر احساس از معنای وجود در این دیستوپیا تبدیل می‌کنه.

پس از اینکه روزالیند مایرز، رئیس‌جمهور ایالات جدید آمریکا، در شهر نایت سیتی سقوط می‌کنه، Songbird با V تماس می‌گیره تا نجاتش بده. قطعاً انجام این کار قرار نیست آسون باشه چون که داگ تاون توسط کرت هانسن، سرهنگ سابق NUSA که با مایرز و عملیاتش و ارتش خصوصی‌ای که داره ارتباط داره، کنترل میشه و به همین دلیله که مایرز ازتون می‌خواد که از سولومون رید، جاسوس سابق NUSA با بازی ادریس البا کمک بگیرید. با توجه به تاریخچه‌ای که بینشون وجود داره، ارتباط بین رید و مایرز، شناختی که از هنسن و چند شخصیت دیگر که در Phantom Liberty معرفی شدن دارن، طولی نمی‌کشه که شبکه جاسوسی این گروه گسترش می‌یابه.

سیستم پیش نیاز بازی Cyberpunk 2077 برای تنظیمات مختلف رو در بنچفا بخونید.

این شبکه همون پیچ و خم‌ها و شگفتی‌هایی رو که از یک تریلر جاسوسی انتظار داشتیم به ارمغان میاره، و در حالی که کمتر جای از بازی غافلگیری وجود داره، هنوزم میشه از دنبال کردن مسیرهای مختلف بازی لذت برد. اما لذتی که من از تجربه‌ی Phantom Liberty گرفتم کمتر نکات تاثیرگذار رو شامل میشد و بیشتر به این دلیل بود که چجوری بازی Cyberpunk 2077 رو تغییر دادن. Phantom Liberty هیچ نوع گیم‌پلی‌ای رو به شما تحمیل نمی‌کنه، اما به شدت شما رو به سمت مخفی کاری سوق میده و این سبک رو با سلاح ها و مکانیک‌های مختلف و جدید تقویت می‌کنه.

برای مثال خود من دوست داشتم  که از یک پیستول صدا خفه کن‌دار استفاده کنم و با مانور دادن بین کاور‌ها داخل فایت، دشمنم رو گیج کنم. چیز دیگه‌ای که نظرم رو جلب کرد سیستم بازجویی بود و اینکه می‌تونستم ماسک اون شخص رو به صورتم بزنم برام جالب یود. Phantom Liberty زمانی بیشترین موفقیت رو کسب می کنه که به طور کامل بخش «مخفی‌کاری» رو بهبود ببخشه.

زمان بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

Phantom Liberty به‌عنوان ۲۰ ساعت ماجراجویی اضافه در Night City و همراه با آپدیت ۲.۰ Cyberpunk 2077 که اوج سه سال کار سخته، می‌تونه بالاخره موفقیت‌هایی رو کسب کنه. همین هم یک دلیل میشه که یکسری دوباره به این بازی برگردن و از اون طرف هم فرش قرمز CDPR برای این افراد پهنه تا تمام کارهایی رو که برای بهبود Cyberpunk 2077 انجام داده بهشون نشون بده. پس خیلی کلی بخوایم بگیم بعد از اون آبرو ریزی‌ای که در سال ۲۰۲۰ رخ داد، CDPR در نهایت تونسته چیزی که درخورد طرفذاران هست رو ارائه بده. همین اتفاق نوید آینده‌ای روشن رو برای این ژانر میده چرا که همین بازی‌ها هستن که باعث الگو بردار عناوین بعدی میشن. پس بعد از سه سال بالاخره وقت تجربه‌ی Cyberpunk 2077 برای جاماندگان میشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×