محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
بازیسیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز بازی God Of War + سیستم پیشنهادی

بازی God of War، بازی اکشن و ماجراجویی شناخته شده‌ایه که توسط استودیوی Santa Monica توسعه یافته و و بازیکنان رو در دنیای اسطوره‌ای پر از مبارزات شدید، تصاویر شگفت‌انگیز و داستانی پر هیجان غرق می‌کنه. در این مطلب قصد داریم به سیستم مورد نیاز بازی God Of War بپردازیم. برای ورود به این ماجراجویی بزرگ، ضروریه که سیستم شما نیازمندی‌های لازم برای تجربه کامل از عظمت و اتفاقاتی که داخل این بازی میفته رو داشته باشه. این عنوان ابتدا در سال ۲۰۱۸ برای پلفترم پلی استیشن عرضه شد و بالاخره در سال ۲۰۲۲ راه خودش رو به پیسی پیدا کرد. در این پست، به به کمک شما اومدیم تا به بررسی نیازمندی‌های سیستمی بازی God of War بپردازیم و با ارائه مشخصات دقیق و جایگزین‌های امروزی، بهتون کمک کنیم تا برای این ماجراجویی فراموش نشدنی آماده بشید. در ادامه با بنچفا همراه باشید.


حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی God of War روی PC

برای لذت بردن از بازی God of War با تنظیمات حداقل، سیستم شما باید مشخصات زیر رو داشته باشه.

Intel i5-2500K (4 core 3.3 GHz) or AMD Ryzen 3 1200 (4 core 3.1 GHz)CPU
۸GBRAM
NVIDIA GTX 960 (4 GB) or AMD R9 290X (4 GB)GPU
۱۱DX
Windows 10 64-bitOS
۷۰GB HDD (SSD recommended)Storage

چنین سیستمی به شما برای گرفتن ۳۰ فریم بر ثانیه بر روی رزولوشن ۷۲۰ کمک می‌کنه. برای داشتن عملکرد روان  و جلوگیری از کاهش قابل توجه فریم‌ریت یا نقص گرافیکی، ضروری است حداقل نیازمندی‌ها رو برآورده کنید. اما خب این دست پردازنده‌ها دیگه عمر خودشون رو کردن و به احتمال زیاد شما رو به دردسر می‌ندازن. حتی ورژن نوت‌بوک NVIDIA GTX 960 هم برای این عنوان کافی نیست.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی God Of War + سیستم پیشنهادی

سیستم پیشنهادی بازی God of War

:برای تجربه‌ای بهتر از نظر تصاویر و احساس بهتر، توصیه میشه مشخصات سیستمی زیر رو برآورده کنید

Intel i5-6600K (4 core 3.5 GHz) or AMD Ryzen 5 2400G (4 core 3.6 GHz)CPU
۸GBRAM
NVIDIA GTX 1060 (6 GB) or AMD RX 570 (4 GB)GPU
۱۱DX
Windows 10 64-bitOS
۷۰GB SSDStorage

با داشتن کردن سیستم پیشنهادی، می‌تونید God of War رو با کیفیت گرافیکی بالاتر، روان‌تر و عملکرد بهتری تجربه کنید. با این مشخصات، می‌تونید از تصاویر شگفت‌انگیز، جزئیات دقیق و مکانیک‌های مبارزه‌ی روان به طور کامل لذت ببرید. اما اگه به فکر رزولوشن ۱۰۸۰ یا بالاتر هستید، نباید توقع بالاتر از ۳۰ فریم رو داشته باشید. کلاً اکثر بازی‌های پورت شده از بهینه‌سازی خوبی برخوردار نیستن.

سیستم مورد نیاز بازی God of War با خیال راحت

برای پلیرهایی که به دنبال کیفیت بالا و عملکرد بی‌نقص هستن، مشخصات این سیستم ایده‌آله:

Intel Core i9-9900K / AMD Ryzen 9 3950XCPU
۱۶GBRAM
Nvidia RTX 3080 (۱۰ GB) / AMD RX 6800 XT (16 GB)GPU
۱۱DX
Windows 10 64-bitOS
۷۰GB SSDStorage

با در اختیار داشتن این سیستم، دیگه تقریبا خیالتون از ۹۵ درصد بازی‌ها راحته. بعلاوه تجربه‌ای بی‌نظیر از بازی رو با تکسچرهای باکیفیت بالا، روشنایی واقع‌گرایانه و گیمپلی روان حتی در مواجهه با صحنه‌های مبارزه شدید، فراهم می‌کنه. همچنین، برای کاهش زمان‌های بارگذاری و افزایش واکنش‌پذیری کلی، استفاده از یک SSD به شدت توصیه میشه.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی God Of War

بهینه‌ سازی عملکرد در بازی God of War

برای تضمین عملکرد بهینه در حین بازی God of War، در زیر تعدادی راهکار آوردیم تا کارتون رو راحت کنیم:

  1. به‌روزرسانی درایورها: درایورهای کارت گرافیکتون رو به‌روز نگه دارید تا از بهینه‌سازی‌های عملکردی و رفع باگ‌ها که به‌طور خاص برای این بازی طراحی شده‌اند، بهره‌مند شوید. این مورد کلاً برای همه‌ی بازی‌‎ها مهمه.
  2. بستن برنامه‌های پس‌زمینه: برنامه‌های پس‌زمینه غیرضروری رو ببندید تا منابع سیستم رو آزاد کنید و بازی دسترسی حداکثری به پردازنده و حافظه سیستم شما داشته باشه. مخصوصا اگر مقدار رمتون خیلی پایینه.
  3. تنظیمات درون بازی: تنظیمات گرافیکی داخل بازی رو بهینه کنید تا تعادل مناسبی بین کیفیت تصویر و عملکرد داشته باشید. با تجربه تنظیمات مختلف، تنظیمات بهینه برای سیستم خودتون رو پیدا کنید.
  4. نظارت بر دما: با استفاده از ابزارهای نرم‌افزاری، دمای سیستمتون نظارت کنید تا از بیشتر‌گرم شدن جلوگیری کنید. مطمئن شید که سیستم شما به‌طور مناسب خنک شده تا در هنگام بازی طولانی عملکرد پایداری داشته باشه. بالا رفتن دمای کارت گرافیک ممکنه حتی در بعضی مواقع منجر به کاهش ۵۰ درصدی عملکردش بشه.

جمع‌بندی سیستم مورد نیاز بازی God Of War

در این مطلب به سیستم مورد نیاز بازی God Of War پرداختیم. بازی God of War تجربه‌ای فوق‌العاده با داستان‌گویی جذاب، تصاویر شگفت‌انگیز و مبارزات شدید رو ارائه میده. برای لذت بردن از این بازی بزرگ، حضور یک سیستم با مشخصات مناسب ضروریه. با رعایت حداقل سیستم مورد نیاز و بهینه‌سازی تنظیمات گرافیکی، می‌تونید تجربه‌ای شگفت‌انگیز و بی‌نقص از God of War رو تجربه کنید. حالا آماده‌اید که به دنیای اسطوره‌ای این بازی عظیم بپیوندید و به قهرمانی به اسم Kratos تبدیل بشید؟ پس حاضر شید و سیستمتون رو برای این ماجراجویی راه‌اندازی کنید و در این سفر فوق‌العاده از مسیر لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×