محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
بازیسیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Remnant 2 منتشر شد! + سیستم پیشنهادی

تقریبا چیزی به انتشار نسخه‌ی دوم بازی Remnant یعنی Remnant 2 نمونده و توسعه‌دهنده یعنی Gunfire Games سیستم مورد نیاز این عنوان رو برای پیسی مشخص کرده. در این بین خبر خوب برای طرفداران و منتظران این بازی اینه که برای اجرای این بازی به یک کامپیوتر خیلی قوی و نسل جدید نیازی ندارید. صفحه فروشگاه استیم همه‌ مشخصات حداقلی و پیشنهادی رو نشان میده و افرادی که سخت‌افزار متوسط دارند باید تجربه‌ای بهینه از این عنوان رو داشته باشن. برای بررسیشون همراه بنچفا باشید.


بازی Remnant 2 نسخه دوم از بازی Remnant: From the Ashesـه که در ماه آگوست ۲۰۱۹ عرضه شد. این بازی یک اکشن RPG سولزلایکه که ترکیبش با مود کوآپ تجربه‌ای متفاوت رو بهتون ارائه میده. این بازی در حال حاضر در فروشگاه استیم با نقد و بررسی‌های بسیار مثبت در دسترسه. در زمان عرضه، نیازمندی‌های حداقلش شامل Intel Core i3-7350K (4.20 GHz) و AMD Radeon RX 470 بودن. نیازمندی‌های پیشنهادیش هم شامل Intel Core i5-4590 (3.70 GHz) یا بهتر و Nvidia GeForce GTX 970 بودن. لازم به ذکره که سال ۲۰۱۹ دوره‌ای بود که کارت‌های گرافیک GeForce RTX 2000 موجود بودن و بازی فقط از سخت‌افزارهای میان‌رده خواسته بود.


حداقل سیستم مورد نیاز بازی Remnant 2

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Remnant 2

– پردازنده Intel Core i5-7600 یا AMD Ryzen 5 2600: این پردازنده‌ها با عملکرد معقول و اجرای قابل قبول بازی‌ها، پردازنده‌های مناسبی هستن. اگرچه پردازنده‌های نسل جدید‌تر می‌توانن عملکرد بهتری داشته باشن، اما حداقل پردازنده‌ای که می‌تونه بازی رو بدون مشکل اجرا کنه همین‌ها و معادل‌هاشون هستن.

– حافظه رم ۱۶ گیگابایتی: حافظه RAM برای بازی‌های امروزی خیلی مهمه و حداقل ۱۶ گیگابایت حافظه RAM به منظور اجرای بدون مشکل بازی Remnant 2 نیازه.

– کارت گرافیک GeForce GTX 1650 یا AMD Radeon RX 590: این کارت‌های گرافیک، در رده‌ی میان‌رده محسوب میشن و باعث میشن که بازی به خوبی اجرا بشه. با این حال، ممکنه نیاز داشته باشید برای تجربه گرافیک بهتر، از کارت‌ گرافیک‌هایی با کارایی بالاتر استفاده کنید.

– سیستم عامل ویندوز ۱۰ (۶۴ بیتی): Remnant 2 برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ با ساختار ۶۴ بیتی طراحی شده و روی این سیستم‌عامل به خوبی اجرا میشه.

– فضای ذخیره‌سازی حداقل ۸۰ گیگابایت فضای خالی: با توجه به اندازه بازی و نیاز به فضای ذخیره‌سازی برای آپدیت‌ها و افزونه‌ها، حداقل ۸۰ گیگابایت فضای خالی برای نصب بازی نیازه.

این مشخصات، حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Remnant 2 بودن. با این حال، بهتره قبل از نصب بازی، سیستم‌هاتون رو با مشخصات مورد نیاز مقایسه کنید تا مطمئن بشید که بازی به درستی و با کیفیت مطلوب بر روی سیستمتون اجرا میشه یا نه.

سیستم پیشنهادی بازی Remnant 2

سیستم پیشنهادی بازی Remnant 2

  • پردازنده: Intel i5-10600k / AMD R5 3600
  • رم: ۱۶ GB RAM
  • کارت گرافیک: GeForce RTX 2060 / AMD Radeon RX 5700
  • سیستم عامل: Win 10 (64-bit)
  • فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز:: ۸۰ GB available space

حالا به مقایسه‌ی سیستم پیشنهادی برای بازی Remnant 2 می‌پردازیم:

– پردازنده  Intel Core i5-10600یا AMD Ryzen 5 3600: این دو پردازنده از نسل جدید هستن و عملکرد بالا و کارایی خوبی دارن که برای اجرای بازی‌ها مناسبن. یعنی عملا با داشتن این پردازنده‌ها خیالتون از اجرا و پرفورمنس بازی از این نظر راحته.

– حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی: ۱۶ گیگابایت رم کافیه تا بازی رو به‌خوبی اجرا کنید و تجربه‌ خوبی از بازی Remnant 2 داشته باشید.

کارت گرافیک  GeForce RTX 2060یا AMD Radeon RX 5700: این دو کارت گرافیک از نوع میان‌رده به شمار میان (ولی میان‌رده داریم تا میان‌رده) و توانمندی خوبی برای اجرای بازی‌های جدید دارن. با استفاده از این کارت‌های گرافیک، می‌تونید تجربه گرافیکی خوبی از بازی Remnant 2 رو داشته باشید.

سیستم عامل ویندوز ۱۰ (۶۴ بیتی): Remnant 2 برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ با ساختار ۶۴ بیتی طراحی شده و بر روی این سیستم‌عامل به خوبی اجرا میشه.

فضای ذخیره‌سازی حداقل ۸۰ گیگابایت فضای خالی: مشابه سیستم حداقلی، برای نصب بازی Remnant 2 نیاز به حداقل ۸۰ گیگابایت فضای خالی بر روی سیستم دارید.

این سیستم، برای اجرای بازی Remnant 2 به شما این امکان رو میده که تجربه‌ای عالی از گرافیک و عملکرد بازی رو تجربه کنید. البته مطمئن شید که سیستمتون با این مشخصات سازگاره و از جمله کارت گرافیک و پردازنده‌های مورد نیاز یا حداقل معادلشون برخورداره تا بتوانید بازی رو با حداکثر کیفیت اجرا کنید.

جمع‌بندی از سیستم مورد نیاز بازی Remnant 2

در این مطلب با سیستم مورد نیاز بازی Remnant 2 آشنا شدید. در کل بازی‌ها دیگه یواش یواش دارن نیازمند سیستم‌های قوی‌تری میشن و این چیزیه که نمیشه جلوش رو گرفت. خب طبیعتاً هم برای دریافت کیفیت مطلوب یسری چیزا باید فدا بشن. یا بهتره بگیم:

Without sacrifice, there will be no victory!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×