آموزش‌ بازیاخبار بازی هابازی

اطلاعاتی که قبل از تجربه بازی Alan Wake 2 باید بدونیم!

اولین بازی Alan Wake، دقیقا ۱۳ سال پیش، در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. مثل هر بازی خوب دیگه‌ای طی سال‌ها طرفداران زیادی این عنوان رو هم کشف کردن و همین درمورد ساخت الن ویک ۲ بی تاثیر نیست. با این حال، برای کسایی که هنگام انتشار و در همون سال‌ها این بازی رو تجربه کردن، فهمیدن بازی Alan Wake 2، ممکنه کمی سخت باشه. برای همین با زدن فلش بک به گذشته و آماده کردن فهرستی از افراد تاثیرگذار داخل داستان بنچفا سعی کردن هضم داستان جدید رو براتون ساده‌تر کنه. تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

کاملا درسته که یادآوری یک شخصیت با آگاهی از اینکه قراره تو داستان جدید هم حضور داشته باشه نوعی اسپویل محسوب میشه، اما ندونستن همین موضوعات ممکنه داخل بازی باعث بشه شما به گوگل برید و ببینید که اصلا این شخص کی بوده. برای همین سعی کردم که از اسپویل کردن تا جایی که میشه دوری کنم، اما اگه به نظر خودتون یادآوری تعدادی کاراکتر خاص مشکلی براتون بوجود میاره، دیگه گردن من نندازین :)!

بازی Alan Wake 2

Robert Nightingale در بازی Alan Wake 2

یکی از آنتاگونیست‌های آلن ویک، Agent Nightingale ، در تمام طول بازی مشغول تعقیب آلن بود، به خاطر اینکه فکر می‌کرد همه‌ی آشوب‌ها زیر سر اونه. اون تصور می‌کرد که تمام جنجال‌هایی که در برایت فالز اتفاق می‌افتن به آلن مرتبط هستن (گرچه کاملاً هم اشتباه نمی‌کرد)، اما در کل چیزی بیشتر از مزاحم نبود و همیشه بر سر راه آلن قرار می‌گرفت و مانع درست کردن اوضاع میشد.

Barry Wheeler در بازی الن ویک ۲

در اولین آلن ویک، بری مامور آلن است و در درجه اول نقش یک بار اضافی رو ایفا می‌کرد. حالا برعکس این‌ وابستگی مالی به آلن، بری یک دوست واقعیه که امنیت آلن و همسرش آلیس رو جدی می گیره.

مطلب سیستم مورد نیاز Alan Wake 2 برای PC + سیستم پیشنهادی برای ری‌تریسینگ رو در بنچفا از دست ندید.

Rose Marigold در بازی الن ویک ۲

Alan Wake طرفداران زیادی داره، اما احتمالا رز بزرگترینشون باشه. این کاراکتر در Oh Deer Diner کار می‌کنه و زمانی که آلن در Bright Falls حضور پیدا می‌کنه کاملاً تحت تأثیر این ستاره قرار می‌گیره. در بازی اول، بعد از اینکه تاریکی لمسش کرد و مغزش رو برای خیانت به آلن شستشو داد، بعد ایجاد کمی مشکل دوباره تونست کنترل ذهن خودش رو پس بگیره

بازی Alan Wake 2

تور و اودین در Alan Wake 2

در Alan Wake شما چندین بار با Tor و Odin برخورد می‌کنید. این دو یک جفت برادر بازنشسته هستن که در یک گروه متال موفق به نام Old Gods of Asgard نوازنده بودن. موسیقی مخصوصشون رو در Alan Wake در لحظاتی مهم می‌شنوید (که توسط گروه دنیای واقعی Poets of the Fall تهیه شده). این دو همچنین از معدود افرادی هستن که به نظر میرسه در مورد اتفاقاتی که در بازی اول برای آلن رخ میدخ آگاهی دارن و مشتاق کمک هستن.

Cynthia Weaver

شبیه تور و اودین، سینتیا یکی از ساکنان برایت فالزه که به نظر می‌رسه میدونه در جریان رویدادهای آلن ویک چه اتفاقاتی می‌افته. سینتیا همه جا چراغی رو با خودش حمل می کرد، از کالایی به نام کلیکر در اتاقی همیشه روشن محافظت می کرد و به شدت به این نکته اشاره کرد که میدونه آلن برای سرو کله زدن با تاریکی به این شهر اومده.

Alex Casey

آلن ویک به خاطر الکس کیسی نویسنده‌ای مشهور در جهان خودشه. این شخصیتیه که آلن برای مجموعه رمان های پلیسی بسیار موفقش خلق کرده. هم از نظر ظاهر و هم از نظر شخصیتی شباهت زیادی به مکس پین داره که اتفاقی نیست. Remedy بدش نمیاد که اشاره‌هایی به باقی محصولاتش هم اشاره بکنه.

Thomas Zane

در دهه ۱۹۷۰، شاعر پرفروش توماس زین از برایت فالز بازدید کرد و به توانایی عجیب شهر در تغییر واقعیت با هنر پی برد. توماس حتی لباس غواصی به تن کرد تا اعماق دریاچه رو کشف کنه، که از جهاتی همه مسائلی رو که آلن ویک باهاشون سروکار داره، به راه انداخت. در بازی اول، توماس اغلب به عنوان یک نور مفید برای کمک به آلن در ماجراجویی ظاهر میشد.

بازی Alan Wake 2

سرایدار در بازی الن ویک ۲

درواقع چیز زیادی برای گفتن راجع به آتی نیست، جز اینکه اولین بار در سال ۲۰۱۹، در عنوانی دیگر از رمدی یعنی Control ایفای نقش کرد. آتی به عنوان یک موجود ماوراء طبیعی توصیف میشه که در قدیمی ترین خانه، محیط اولیه کنترل ظاهر میشه. یجورایی مرموز ترین و فوق‌العاده‌ترین شخصیتیه که تا حالا دیدم.

Sam Lake

سم لیک یک شخصیت نیست. اون یک فرد واقعی و یکی از ذهن های خلاق اصلی پشت Alan Wake و دیگر بازی های Remedyـه. در اولین بازی به عنوان مدل چهره برای مکس پین ایفای نقش کرد. سم یک نیروی خلاق در Remedyـه و ارزش اطلاع داشتن از چهره و ارتباطش با سازنده بازی Alan Wake 2 رو داره.

جمع بندی اطلاعات مورد نیاز بازی Alan Wake 2

خب حالا دیگه با خیال راحت می‌تونید به تجربه این بازی بپردازید و هر موقع هم نیاز داشتید دوباره می‌تونید به این صفحه مراجعه کنید چون مطمئنم که قطعاً دوباره لازمتون میشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×